۰
یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک بزرگترین دغدغه این روز‌های خانواده تنیس انتخابات ریاست این فدراسیون است. دغدغه‌ای که نه تنها در تنیس بلکه در همه رشته‌های ورزشی به عنوان اولویتی اساسی برای پیشبرد اهداف محسوب می‌شود.

خبرورزشی/اشکان شکوفی؛ بیش از ۸ سال از ریاست شایسته در فدراسیون تنیس می‌گذرد، شکی نیست که در دوران ریاست وی نیز همچون هر مدیر دیگری کاستی‌هایی وجود دارد، اما می‌توان به عملکرد وی به ویژه در راستای توجه به تیم‌های ملى به خصوص تیم‌هاى پایه و بخش بانوان نمره قبولی داد. اقداماتی که با هیچ فدراسیون تنیسى در گذشته قابل مقایسه نبوده و به نوبه خود منحصر به فرد است.
با نگاهی به تیم ملى بزرگسالان تنیس می‌توان به این باور رسید که به هیچ عنوان جایگاه تنیس ایران در گروه ٣ آسیا اقیانوسیه نیست. بر کسی پوشیده نیست که ما یک سر و گردن از تیم‌هاى گروه ٣ بالاتر هستیم، اما در این میان تنها باید هوشیار باشیم و با یک برنامه‌ریزى دقیق و البته حضور در تورنمنت‌هاى بین‌المللى مجدداً به گروه دو آسیا و اقیانوسیه رسیده و برای بقا در این گروه هم دغدغه خاصی نداشته باشیم.
اعتماد این روز‌های احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس به جوان‌تر‌ها این فرصت ارزشمند را در اختیار آن‌ها می‌گذارد تا هرچه در چنته دارند رو کنند. کسب تجربه جوان‌تر‌ها برای حضور در دیویس کاپ می‌تواند درست همان نقطه قوت تیم ملی باشد که از آن برای حضور تنیس ایران در جایگاه واقعی اش بهره ببریم.
در این میان ترکیب جوانان و تنیسور‌های قدیمی‌تر که گوهری به نام تجربه در دست دارند هارمونی زیبایی از موفقیت را در تیم ملی تنیس به تصویر کشیده است. حالا باید منتظر ماند و دید تکلیف انتخابات پیش روی تنیس چه می‌شود و آیا تأثیری بر حرکت قطار این روز‌های تنیس ایران خواهد گذاشت یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی