۰
یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو باشگاه پرطرفدار لیگ برتری همچنان بلاتکلیف هستند و خبری از انتخاب سرمربی جدیدشان به گوش نمی رسد.

به گزارش خبرورزشی، تراکتورسازی تبریز به سادگی نوشیدن یک لیوان آب، مربی خوش فکر و شیک خود یعنی محمد تقوی را از دست داد. تقوی ۱۳ هفته به مدیران باشگاه زمان داد تا شاید عنوان سرمربی را در قراردادش اضافه کنند، اما مالک متمول باشگاه همچنان به دنبال مربی خارجی است و از خواسته هایش دست نمی‌کشد.
آن‌ها با امیرحسین پیروانی تمرینات را پیش می‌برند و بازیکنان ملی پوش که جزو بدنه تیم هستند نیز، در امارات به سر می‌برند. تیم شان سرمربی ندارد، اما قول داده اند ظرف امروز و فردا، یک نفر را معرفی کنند؛ یک سرمربی کارنامه دار خارجی!
شرایط باشگاه نساجی از این هم بدتر است. مدیران باشگاه، جواد نکونام را تا در خروجی بدرقه کردند تا سرمربی جوانی که داشت خوب و روان کار می‌کرد، به خاطر اختلافات پشت پرده از این تیم جدا شود. جواد شرایط خاصی را برای نساجی رقم زده بود که یکی از این مسائل، رساندن باشگاه پرطرفدار شمال کشورمان به لیگ برتر برای اولین بار در تاریخ ۱۸ دوره‌ای این رقابت‌ها بود، اما به سادگی او را کنار زدند.
حالا دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران که هوادارانش، عاشقانه این دو تیم را دوست دارند، بدون سرمربی مانده اند. نه استراتژی موثری برای انتخاب سرمربی جدید داشتند و نه می‌توانند مربیان جوان و آتیه دار گذشته را برگردانند. هواداران هر دو باشگاه نیز از شرایط موجود ناراضی هستند و این در حالی است که در سرزمین پرشورها، در قائمشهر و تبریز، زمان هم به «حراج» گذاشته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی