۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: از کسانی که در اطراف تیم مدام مصاحبه می‌کنند می‌خواهم به جای سنگ‌اندازی در راه تیم با سکوت‌شان به آبی‌ها کمک کنند.

به گزارش خبرورزشی، با میثم بائو، بازیکن اسبق استقلال درخصوص آخرین وضعیت آبی‌ها به گفتگو نشستیم.
به نظرت چرا استقلال هنوز از خریدهایش رونمایی نکرده است؟
واقعاً نمی‌دانم منتظر چه هستند و چه نتیجه‌ای می‌خواهند بگیرند؟ تیم فعلی در نیم‌فصل اول نتیجه خوبی نگرفت و بضاعتش در همان حد بود. مدیران باید هر چه سریع‌تر به فکر جذب بازیکن باشند. با این فرمان نتیجه‌ای جز بیراهه نیست!
*شاید بمب نقل و انتقالاتی در راه است...
صحبت‌های زیادی در این مورد دارم. نمی‌دانم شاید بتوانند بمب بزرگی را بترکانند، اما در مورد صحبت‌های آقای فتح‌الله زاده می‌گویم با تمام احترامی که برایشان قائلم شنیدم در روز‌های گذشته گفته‌اند بمب‌های زیادی را در جذب بازیکن ترکاندم. این چه بمب‌هایی بود که با بازیکنی مبلغ خوبی قرارداد می‌بستند، اما ۲۰ درصد از قرارداد او را هم نمی‌دادند و بدهی زیادی بالا آوردند؟ این دقیقاً چه بمبی است؟!
* و، اما حرف آخر...
از کسانی که در اطراف تیم مدام مصاحبه می‌کنند می‌خواهم به جای سنگ‌اندازی در راه تیم با سکوت‌شان به آبی‌ها کمک کنند. بین استقلال و پرسپولیس هیچ تفاوتی قائل نمی‌شوند بلکه معلوم نیست شیوه مدیریت چگونه است! شاید مدیریت فعلی در حال درست کردن اشتباهات گذشته است و به زمان احتیاج دارد. امیدوارم ثبات مدیریتی همچون تیم پرسپولیس در استقلال هم حاکم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی