نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برگزاری مجمع عمومی و انتخابات تعیین رئیس فدراسیون کشتی، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های جامعه کشتی از وزارت ورزش در ایام اخیر محسوب می‌شود.

خبرورزشی/مهدی شیروانی؛ بعد از پایان تنش‌ها و اختلافات فدراسیون کشتی و وزارت ورزش، رسیدن کِشتیِ کُشتی به ساحل امن و آرامش، مهم‌ترین دغدغه و خواسته‌ای که از سوی مسئولان فنی و اداری کشتی سراسر کشور (اعم سرمربیان و رؤسای هیئت‌های کشتی استان‌ها) بار‌ها به وزارت ورزش اعلام شد، برگزاری انتخابات کشتی برای تسریع در خاتمه بلاتکلیفی و سردرگمی ورزش اول کشور است.
هر چند هنوز وزارت ورزش به صورت رسمی، هیچ یک از مراحل یا اقدامات لازم به عنوان پیش‌نیاز و مقدمات برگزاری مجمع عمومی و انتخابات کشتی را انجام نداده ولی بعضی اتفاقات از فعالیت کاندیدا‌ها و داوطلبان شرکت در انتخابات کشتی، جدی‌تر از همیشه خبر می‌دهد. به‌رغم اینکه هنوز زمان ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات کشتی از سوی وزارت ورزش اعلام نشده و به تبع آن موعد انتخابات هم مشخص نیست، اما بعضی از داوطلبان، خیلی جدی فعالیت‌های خود را برای رایزنی و جلب نظر اعضای مجمع عمومی کشتی، توافق با اسپانسر‌ها و حامیان مالی، بزرگان و نامداران کشتی برای حمایت یا حضور در ارکان مختلف فدراسیون کشتی و... آغاز کرده، به نتایجی دست یافته و توافقاتی هم داشته‌اند.
هرقدر وزارت ورزش پیرامون انتخابات کشتی سیاست سکوت و بی‌خبری در پیش گرفته، داوطلبان اصلی شرکت در این نبرد انتخاباتی، برعکس وزارت ورزش و جوانان اقدامات‌شان به صورت علنی، نیمه علنی و مخفی را خیلی جدی دنبال کرده و همچنان ادامه می‌دهند.
در شرایط فعلی هر یک از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون کشتی، هر اقدامی که انجام دهند، به منزله زمینه‌سازی و رایزنی برای کسب آرای اعضای مجمع محسوب می‌شود حتی اگر بعضی از این فعالیت‌های غیررسمی (قبل از ثبت‌نام و تعیین مراحل مختلف شرکت در آزمون قبول مسئولیت هدایت سکان کِشتی کُشتی) اصلاً جنبه مبارزه انتخاباتی نداشته باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی