نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سپاهان در حالی احتمال مذاکره با محسن مسلمان را مطرح کرد که امروز صبح در مصاحبه ای گفته بود خودش مهندس باشگاه است و نیازی به یک مهندس دیگر ندارد!

به گزارش خبرورزشی ، تابش در خصوص شرایط حال حاضر سپاهان گفت: خدا را شکر بچه‌های تیم، در ترکیه صبح و بعداز ظهر تمرین می‌کنند. یک بازی تدارکاتی را برگزار کردند که به پیروزی رسیدند. همه از شرایط این اردو راضی هستیم و انشاالله روز هفتم بهمن ساعت ۱۱ شب به تهران بازمی‌گردند.
وی در خصوص اینکه آیا در اردوی ترکیه قرار است مذاکراتی با باشگاه‌های خارجی انجام دهند، گفت: اتفاق خاصی قرار نیست بیفتد. ما خواهر خوانده‌های زیادی در سطح جهان مانند ژاپن، برزیل و آلمان داریم. قرار است خودم روز پنجشنبه به ترکیه بروم و همراه تیم به ایران بازگردم. در آنجا با چند باشگاه اروپایی مذاکراتی را انجام خواهیم داد تا تعاملاتی بین باشگاه ما و آن‌ها به وجود بیاید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان که در مورد شایعه پیوستن محسن مسلمان به این تیم قبلا گفته بود نیاز به یک مهندس دیگر ندارد به این نکته مهم اشاره کرد؛ «مسلمان بازیکن خوبی است اگر با ذوب‌آهن فسخ کرده ممکن است با او مذاکره کنیم. نظر من شخصا روی او مثبت است. اگر نظر کادر فنی هم مثبت باشد و او به کار تیم ما بیاید ممکن است برای جذب او وارد مذاکره شویم.»
تابش در خصوص وضعیت جلال‌الدین علیمحمدی گفت: مشکل جلال‌الدین علیمحمدی انضباطی نیست. او خودش تمایل ندارد بماند و مصر است جدا شود. وقتی بازیکنی خودش نمی‌خواهد در تیم بماند لزومی ندارد در اردوی نیم‌فصل حضور داشته باشد. او برای جدا شدن باید باشگاه مقصد را معرفی و رضایتنامه باشگاه سپاهان را جلب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی