نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دارنده ۸ مدال طلای المپیک در رشته دو و میدانی به دوران کوتاه حضورش در مستطیل سبز خاتمه داد.

به گزارش  خبرورزشی ، تلاش‌های نافرجام یوسین بولت برای پیدا کردن یک تیم فوتبال که حاضر شود به او حقوق مورد نظرش را بپردازد، این ورزشکار جاماییکایی را سرانجام متقاعد کرد که به دوران کوتاه حضورش در دنیای فوتبال پایان دهد.
بولت سال ۲۰۱۷ پس از شرکت در رقابت‌های جهانی دو و میدانی لندن که در آنجا سوم شد به رقابت در پیست دو و میدانی خاتمه داد تا شانس خود را در دنیای فوتبال امتحان کند. او پس از شرکت در تمرینات بوروسیا دورتموند و حضوری آزمایشی و دو ماهه در تیم سنترال کوئست مارینرز استرالیا نتوانست با این تیم برای عقد قرارداد به توافق برسد و منتظر پیشنهاد‌های دیگر بود که در نهایت هرگز به او ارائه نشد.
دارنده ۸ مدال طلای المپیک در رشته‌های دو ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴ در صد متر امدادی، با اعلام اینکه زندگی ورزشی‌اش به پایان رسیده است، گفت: من نمی‌خواهم بگویم که به درستی شرایطم را مدیریت نکردم، بلکه فکر می‌کنم که ما آنطور که می‌بایست نتوانستیم با برخی چیز‌ها کنار بیاییم. شما از این چنین اتفاقاتی درس می‌گیرید. زندگی برای درس گرفتن است. به هر حال این مدت حضورم در فوتبال تجربه خوبی بود. من واقعاً از همین که در یک تیم فوتبال بودم هم لذت بردم، چون تجربه‌ای متفاوت از حضور در پیست دو و میدانی بود. حضور در فوتبال در تمام لحظاتش برای من لذتبخش بود.
بولت درباره اینکه در آینده قصد دارد وارد چه حرفه‌ای شود، هم تأکید کرد: من دارم کار‌های متفاوتی انجام می‌دهم، اما زندگی ورزشی‌ام به پایان رسیده است. از الان می‌خواهم وارد حوزه دیگری شوم. برنامه‌های زیادی در سر دارم، اما تلاشم این است که الان یک تاجر موفق باشم.
رؤیای فوتبال بولت اگرچه محقق نشد، اما به نظر می‌رسد که او در کسب و کار توانایی‌های بیشتری دارد. بولت ۳۲ ساله به تازگی چند شعبه از یک رستوران زنجیره‌ای با عنوان «ترکس اند رکوردز» افتتاح کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی