نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال کشورمان به تعریف و تمجید از عملکرد تیم ملی و البته گلر شماره یک ایران پرداخت.

به گزارش خبرورزشی، عملکرد درخشان علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل عمان، باعث شد کار صعود به یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا آسان‌تر شود. در همین رابطه با پرویز برومند به صحبت پرداختیم.
او گفت: «بیرانوند فاکتور‌های مهمی دارد. قد بلند و رفلکس‌های سریع او می‌تواند شرایط خاصی برای هر دروازه بان بسازد. این بازیکن به بهترین شکل ممکن از فاکتور‌های بدنی اش سود می‌برد. علاوه بر آن می‌دانم روحیه بسیار خوبی هم دارد که به او در جهت بودن در فرم ایده آل، کمک می‌کند.»
برومند اضافه کرد: «تیمی که یک دروازه بان مطمئن دارد، توانایی فشار آوردن به دروازه حریفان را پیدا می‌کند، چون همه بازیکنان، خیال شان از دروازه راحت است. تیم ملی هم به این شرایط رسیده و از این رو، باید همه به داشتن یک گلر ششدانگ مثل بیرانوند افتخار کنیم. او می‌تواند از این هم جلوتر برود و سال‌ها گلر اول تیم ملی باشد آن هم در شرایطی که هیچ رقیبی را اطراف خود نبیند. من حتی تصور می‌کنم زمان آن رسیده که این دروازه بان هم لژیونر شود و به یک باشگاه خوب اروپایی برود.»
برومند که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و بازی در جام ملت‌های آسیا با پیراهن تیم ملی را دارد، افزود: «تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش توانسته به بهترین شرایط برسد. این تیم می‌خواهد قهرمان شود و البته خیلی حیف است که این اتفاق رخ ندهد. ما همه چیز برای کسب قهرمانی در چنگ مان داریم. از دروازه بان و بازیکنان خوب گرفته تا مربی و شرایط عالی.»
او در نهایت گفت: «بازی‌ها هم در امارات برگزار می‌شود که ایرانی‌های زیادی را به استادیوم می‌کشاند تا حمایت از تیم ملی هم کامل باشد. به همین خاطر من فکر می‌کنم زمان قهرمانی ماست و باید در کنار هم بتوانیم با حمایت از تیم ملی، بالاخره طلسم‌های گذشته را بشکنیم و بعد از ۴۳ به قهرمانی برسیم. این اتفاق شیرین فقط به شرطی رقم می‌خورد که هوای یکدیگر را داشته باشیم و از دعوا‌های گذشته دور بمانیم. اگر بخواهیم باز هم به دنبال مسائل قدیمی باشیم، هیچ افتخاری به دست نمی‌آوریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی