نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی به خبرورزشی گفت: هر جا برانکو و کادر فنی صلاح بداند و از من بخواهد بازی می‌کنم و این کار را با جان و دل انجام می‌دهم.

به گزارش خبرورزشی، سیامک نعمتی، بازیکن چند پسته پرسپولیس، یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم در نیم‌فصل اول بود. سیامک که در مدت زمان حضورش در پرسپولیس به سرعت نزد هواداران این تیم محبوب شد بی‌صبرانه منتظر شروع نیم‌فصل دوم است تا برای پرسپولیس به میدان برود. با سیامک بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از اردوی قطر گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.
* اردوی قطر چطور بود؟
به نظرم یکی از بهترین اردو‌هایی بود که تاکنون تجربه کرده بودم. کمپ اسپایر از لحاظ امکانات و زمین تمرین مناسب، بی‌نظیر است و فکر می‌کنم این اردو ما را به اهداف‌مان می‌رساند. کمپ اسپایر آن‌قدر مجهز است که تیم‌های معتبر دنیا هر ساله می‌آیند و در این کمپ تمرین می‌کنند. درست است تمرینات‌مان در قطر بسیار سنگین و نفس‌گیر بود، ولی این تمرینات قطعاً در نیم‌فصل دوم به کمک پرسپولیس می‌آید و ثمره‌اش را در بازی‌ها خواهیم دید.
* بازی‌های دوستانه مقابل یوپن و الشحانیه چطور بود؟
دیدار‌های خوبی بودند، نیاز بود برای هماهنگی بیشتر نفرات جدید با تیم این بازی‌ها انجام شود. خدا را شکر دو برد خوب به دست آوردیم که از لحاظ روحی هم به ما کمک می‌کند.
* قبل از شروع نیم‌فصل دوم باید به مصاف سپیدرود بروید.
اول باید بگویم بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی‌هاییم، چون واقعاً دلتنگ هواداران‌مان هستیم و دوست داریم هرچه زودتر برای پرسپولیس بازی کنیم. در خصوص بازی با سپیدرود هم باید بگویم، بازی‌های جام حذفی همیشه سخت و دشوار است و باید مراقب باشیم در این دیدار غافلگیر نشویم، ولی قطعاً در این بازی برای برد به میدان می‌رویم تا بتوانیم با صعود به دور بعد هواداران‌مان را خوشحال کنیم.
* در نیم‌فصل نخست در پست‌های مختلف به میدان رفتی، این روند قرار است در نیم‌فصل دوم هم تکرار شود؟
برای من فرقی نمی‌کند در کدام پست به میدان بروم. هر جا برانکو و کادر فنی صلاح بداند و از من بخواهد بازی می‌کنم و این کار را با جان و دل انجام می‌دهم. واقعیتش این است که من سرباز پرسپولیس هستم و تنها چیزی که برایم اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی