نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تخریب احسان حدادی خلاف منافع ملی ما است و من امیدوارم او به زودی تمرینانتش را آغاز کند.

به گزارش خبرورزشی، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از مدال آوران دوومیدانی در جمع خبرنگاران گفت: اخیرا فدراسیون‌های ما اقدام بسیار خوبی انجام داده می‌دهند و آن هم ایجاد همدلی میان همه ورزشکاران، پیشکسوتان است. در چند ماه گذشته با اقدامات بسیار خوبی همراه بودیم. در ماه گذشته خانواده اسکی پیشکسوتان خود را جمع کرده بود که اقدام بسیار خوبی بود و امشب نیز کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی اقدام زیبایی انجام داد و از قهرمانان در این جمع تحلیل شد تا به اهداف مورد نظر در المپیک ۲۰۲۰ برسیم.
وی افزود: امروز جامعه ورزش و در راس آن وزارت ورزش و جوانان و جامعه رسانه یکدل و همگام به سمت توسعه ورزش قدم بر می‌دارند. این برنامه‌ها به انسجام جامعه قهرمانی می‌انجامد و نسل جدید نسل قدیم را درک می‌کند. ما ستادی تشکیل داده‌ایم و از هر کار متفرقه پرهیز می‌کنیم. امروز ما در اوج وحدت یکدلی و هماهنگی در ارکان ورزش هستیم.
صالحی امیری ادامه داد: در حال حاضر می‌بینید که با پیروزی‌های پی در پی در جام ملت‌ها کام ملت شیرین شده است. انشاالله در روز‌ها و ماه‌های آتی در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نیز خبر‌های خوبی را بشنویم. همه ظرفیت، منابع و امکانات خود را با حمایت دولت به کار می‌کیریم. یکی از بحث‌ها مشکلات مالی فدراسیون ها، بکارگیری مربیان و این گونه مسائل است. دیروز در ستاد عالی با مسئولان دو فدراسیون کشتی و شمشیربازی دیدار کردیم و مشکلاتشان را گفتند و برای تک تک آن‌ها تصمیم گیری شد.
رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص غیبت حدادی در مراسم تجلیل از مدال آوران دوومیدانی و درخواست بودجه حدود ۵ میلیارد تومانی وی عنوان کرد: احسان حدادی قهرمان بزرگ ماست و باید از سوی ملت مورد تجلیل و تقدیر قرار بگیرد. تخریب احسان حدادی خلاف منابع ملی ماست از طرفی دیگر فدراسیون یک مرجع قانونی است و تمام تصمیمات باید در چارچوب فدراسیون انجام شود. البته ما و وزارت ورزش و جوانان نیز در موارد پیش آمدن اختلاف مداخله می‌کنیم تا شرایط لازم برای فدراسیون و قهرمان فراهم شود.
وی ادامه داد: من مانع جدی در این خصوص نمی‌بینم، جلساتی داشتیم که به توافقاتی رسیدیم. انشاالله در آینده‌ای نزدیک احسان حدادی تمرینات خودش را آغاز می‌کند و فدراسیون هم با جدیت و نهایت توان خود به میدان آمده و حمایت مالی هم انجام داده است. ما و وزارت ورزش و جوانان هم به احسان کمک خواهیم کرد و در مجموع من مانع جدی در مسیر آغاز تمرینات حدادی نمی‌بینم و ان شاالله نتیجه خواهیم گرفت. در خصوص مبلغ کمک رسانه‌ای نمی‌کنیم، احسان سرمایه ماست باید در مسیر قهرمانی قرار بگیرد، فدراسیون هم نهاد رسمی است و باید مورد جمایت قرار بگیرد. نتیجه را در آینده‌ای نزدیک می‌گوییم، این مسائل جزئیی است و بهتر است جاشیه‌ای نشود.
رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص مصاحبه‌های اخیر حدادی راجع به کیهانی گفت: این که موضوع اشخاص را از من بپرسید درست نیست. از من بخواهید در مسیر همدلی فدراسیون و قهرمانان حرکت کنیم. من به شما وعده می‌دهم ما اختلافات را در خانواده بزرگ دوومیدانی کنار خواهیم زد و وحدت و همدلی و یکرنگی را در آن حاکم خواهیم کرد. این وظیفه و رسالت ما و وزارت ورزش و جوانان است و در این جهت گیری برای همه فدراسیون‌ها مشابه هستیم. مطمئن باشید احسان هم به خانواده دوومیدانی می‌پیوندد و ما انتظار درخشش وی در المپیک ۲۰۲۰ را داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی