نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کش و قوس‌های محسن مسلمان با ذوب‌آهن هرچه بود تمام شد و حالا او به عنوان بازیکن جدید تیم سپاهان معرفی شده است.

مسلمان، آزمون بزرگ قلعه‌نویی
به گزارش خبرورزشی، برانکو در شرایطی که پنجره تیم پرسپولیس بسته بود و چند بازیکن خوب و تأثیرگذار، این تیم را ترک کرده بودند حاضر به تمدید قرارداد محسن مسلمان نشد و او را در لیست مازاد قرار داد. طبیعتاً این تصمیم یک تصمیم فنی نبود. چون کسی نیست که نداند محسن مسلمان یکی از خوب‌های فوتبال ایران است و اگر بخواهد فوتبال کند تیم در فاز تهاجمی اثر‌گذار و قدرتمند خواهد بود.
با اعلام عدم نیاز نسبت به محسن مسلمان از سوی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سابق این بازیکن یعنی ذوب‌آهن برای بازگرداندن او وارد عمل و خیلی زود موفق شد این بازیکن را به حضور دوباره در دیار نصف جهان و جمع سبزپوشان فولاد‌شهر متقاعد کند، اما بعد از این جابه‌جایی روز‌های خوب محسن مسلمان تکرار نشد و او و تیم با هم در سراشیبی سقوط قرار گرفتند! در جریان مسیر برخورد‌هایی نیز با هم داشتند که حتی منجر به این شد محسن مسلمان چند روزی در تمرینات تیم ذوب‌آهن شرکت نکند.
کش و قوس‌های محسن مسلمان با ذوب‌آهن هرچه بود تمام شد و در حالی که صحبت از این شده بود این بازیکن فوتبال را کنار خواهد گذاشت او در کنار تابش ایستاد و عکس گرفت تا خود را به عنوان بازیکن جدید تیم سپاهان معرفی کند. حالا محسن مسلمان است و امیر قلعه‌نویی. محسن مسلمان، امیر قلعه‌نویی را قلبی دوست دارد و سرمربی تیم سپاهان به همین بهانه دستور به جذب او داد و باشگاه هم دلخوش است که این بازیکن به خاطر امیر قلعه‌نویی برای سپاهان ارایه‌گر بازی‌های خوبی خواهد بود.
امیر قلعه‌نویی در طول دوران مربیگری اش چند بازیکن را احیا کرد و روی چند بازیکن هم با وجود تلاش‌های فراوان نتوانست تأثیر‌گذار باشد. او دلخوش به این است محسن مسلمان را تبدیل به همان بازیکن همیشگی خواهد کرد. این‌طور می‌شود گفت محسن مسلمان برای امیر قلعه‌نویی یک آزمون بزرگ است که هم می‌تواند به سلامت از آن عبور کند و هم در پایان از این انتخاب پشیمان شود.
مهم‌تر از انتخاب امیر قلعه‌نویی، خواست محسن مسلمان است. محسن اگر بخواهد به روز‌های خوب گذشته برگردد بیشتر از امیر قلعه‌نویی باید خودش به خودش کمک کند، چون در غیر این‌صورت تلنگر‌های امیر قلعه‌نویی هم بی‌فایده و بی‌ثمر خواهد بود. بین خواستن تا تظاهر به خواستن یک دنیا فاصله است و امیر قلعه‌نویی امروز می‌گوید محسن مسلمان را تبدیل به همان بازیکنی خواهد کرد که بوده! این مسئله به زودی مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی