۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم کروات پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اینجا احساس خوبی دارم و می‌خواهم کنار سایر بازیکنان پیشرفت داشته باشم.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی، دست روی جذب یک بازیکن کروات گذاشته‌اند؛ ماریو بودیمیر که هموطن برانکو ایوانکوویچ است و برای تقویت خط حمله سرخپوشان، جانشین گادوین منشا شد. مدیران باشگاه می‌گویند کوچک‌ترین مشکلی برای عقد قرارداد با این بازیکن وجود ندارد و به لحاظ مالی و فنی با او به توافق کامل رسیده‌اند.
در حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز و هنگام خروج از ورزشگاه نفت تهرانسر، فرصتی دست داد تا با بودیمیر، گپ کوتاهی بزنیم. این بازیکن که تلاش می‌کند چهره خونسردی داشته باشد، در ابتدا به خبرنگار ما گفت: «به خاطر تأخیر در پرواز، کمی خسته هستم، اما با این حال، در این بازی توانستم برای دقایقی به میدان بروم. این شروع کار من است.»
او که در نیمه دوم برای سرخپوشان به میدان رفته بود، گفت: «بازی خوبی برابر ماشین‌سازی انجام دادیم. این دیدار برای همه ما سنگین و فنی بود. فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت به مساوی رسیدیم. در بازی‌های تدارکاتی، نتیجه اهمیت ندارد بلکه هماهنگی مهم است. ما هم در بدنسازی هستیم و این موضوع، کارمان را سخت کرد ولی برای همه‌مان، تجربه خوبی بود.»
از بودیمیر پرسیدیم چه شناختی از جو پرسپولیس دارد و آیا با شرایط این تیم کنار آمده یا باز هم نیاز به زمان دارد، که این‌طور پاسخ داد: «از زمانی که به تمرینات تیم اضافه شدم، تقریباً شرایط را درک کرده‌ام. اینجا احساس خوبی دارم و می‌خواهم کنار سایر بازیکنان پیشرفت داشته باشم.»
مهاجم بلندقامت سرخ‌ها اضافه کرد: «البته این موضوع را می‌دانم که در ورزشگاه آزادی با شرایط کاملاً متفاوتی مواجه خواهم شد. اینجا (در کمپ پرسپولیس) دوستان و هم‎تیمی‌هایم می‌گویند جو پرسپولیس در زمان بازی‌ها، با هنگام تمرینات متفاوت است و خودم را برای این وضعیت آماده می‌کنم. می‌دانم که به بهترین تیم ایران و یکی از بهترین باشگاه‌های آسیا آماده‌ام و منتظر جوی فوق العاده هستم. دلم می‌خواهد در آن جو هم بازی کنم و این تجربه را به تجربیاتم بیفزایم، چون از استادیوم آزادی داستان‌های شیرینی شنیده‌ام.»
مهاجم کروات پرسپولیس که ترجیح می‌داد مصاحبه را خیلی زود پایان بدهد، در نهایت گفت: «وضعیت خودم هم مشخص است؛ با جدیت تمرینات را دنبال می‌کنم تا خیلی زود آماده حضور در میدان شوم. نیاز به زمان برای رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان دارم. امیدوارم بتوانم به نتیجه گیری پرسپولیس، کمک کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی