نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله دوم شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنای کشور با پیشتازی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به پایان رسید و تیم‌های اریس اصفهان و نفت تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرورزشی، دومین روز از مرحله دوم شانزدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۷ روز گذشته (جمعه) پی‌گیری و به پایان رسید. ۹ تیم حاضر در این رقابت‌ها در عصر روز دوم این مسابقات در چهار ماده ۲۰۰متر مختلط انفرادی، ۱۰۰متر پروانه، ۱۵۰۰متر آزاد و ۱۰۰×۴ متر آزاد تیمی به آب زدند و نفرات برتر هر ماده مشخص شد. در پایان مرحله دوم تیم شهید هاشمی‌نژاد مشهد به صدرنشینی خود ادامه داد و اریس اصفهان و نفت تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت‌های امسال با حضور ۹ تیم و در سه مرحله برگزار خواهد شد. برگزاری هر چهار مرحله در استخر قهرمانی آزادی تهران و در دو نوبت صبح و عصر پیش‌بینی شده است. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات مرحله سوم و آخر این رقابت‌ها دوم و سوم اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

استخر هاشمی‌نژاد مشهد، آهن‌آلات ترقی نیشابور، نفت تهران، نفت امیدیه، ناجیان راستین البرز، آکادمی شنا آزادی، بانک حکمت ایرانیان، نیروی زمینی ارتش و اریس اصفهان ۹ تیم حاضر در شانزدهمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی