نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: ایران یکی از دو شانس اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است و به نظرم از عهده ژاپن هم بر‌می‌آییم.

به گزارش خبرورزشی، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که با برتری و صعود شاگردان کی‌روش به پایان رسید، اظهار داشت: بازی زیبایی از سوی شاگردان کی‌روش دیدیم و در اینطور بازی‌ها اگر تیمی بتواند با یک گل هم به مرحله بعدی صعود کند نتیجه خوبی است، ولی ما عالی بردیم و قدرت خود را به رخ کشیدیم. وقتی به تیمی مثل چین سه گل می‌زنیم یعنی ما اقتدار لازم را در فوتبال آسیا داریم.
وی افزود: به نظرم این نتیجه راه ما را در ادامه مسابقات هموار می‌کند و باید از بازیکنان که مثل سرباز در زمین جنگیدند تشکر کنیم، چون آن‌ها مدت زیادی از خانواده‌های خود دور هستند و با تلاش قصد دارند دل مردم را شاد کنند. همچنین تیم ملی ما نسبت به چین امکانات کمتری هم داشت. به نظرم این بازی نقطه عطفی است که انشاءالله به فینال برویم و در آن بازی هم پیروز شویم.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا در ورزشگاه اضطراب داشت یا خیر؟ تصریح کرد: من دیدم که محمدرضا ساکت خیلی در ورزشگاه استرس داشت. حتی یکی از خبرنگاران از من پرسید " حاج آقا، نتیجه بازی چه می‌شود؟ " من گفتم دو، سه گل می‌زنیم. آن خبرنگار هم گفت: مگر بستکتبال است! ولی من باز به او گفتم خیالت راحت ما با اقتدار این بازی را می‌بریم. به ساکت هم گفتم استرس نداشته باش، چون به راحتی پیروز می‌شویم. با عملکرد بازیکنان کی‌روش به نظرم ما از عهده ژاپن هم بر می‌آ‌یم و می‌توانیم به فینال برسیم. ژاپنی‌ها به سختی ویتنام را شکست دادند و این در حالی است که ایران این تیم را با قدرت شکست داد.
فتح‌الله‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: یکی از دو شانس اصلی قهرمانی هستیم و با هر نتیجه‌ای به نظرم کسی نمی‌تواند بگوید کی‌روش از لحاظ فنی در تیم ملی تاثیرگذار نبوده، چون این روز‌ها تیم او فوتبال فراتر از آسیا را ارائه می‌دهد. به نظرم اگر کی‌روش را در تیم ملی نگه داریم برد کرده‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی