۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال می‌گوید مدیران استقلال مخفیانه بازیکن می‌گیرند بنابراین در آخر فصل باید خودشان جوابگو باشند.

خوب یا بد، خود استقلالی‌ها باید جوابگوی یارگیری باشند

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی تا کنون حضور موفقی در جام ملت‌های آسیا داشته و به موازات آن استقلال نیز در حال آماده‌سازی برای نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیاست. این دو سوژه، فرصتی برای گفتگو با بهتاش فریبا شد.

باید قهرمان شویم
ژاپن از نظر سازماندهی مثل تیم ماست و بسیار خوب عمل می‌کند، ولی مدافعان میانی‌اش ضعف دارند. به‌ویژه در سرزنی ضعیف هستند و این مجال بسیار خوبی برای ماست که بتوانیم با تاکتیک ارسال از دو جناح به گل برسیم. چین باید به ما می‌باخت. ساختار دفاعی ما عالی است و باید قهرمان جام ملت‌ها شویم. البته نبودن طارمی بین ۲۰ تا ۲۵ درصد روی بحث تهاجمی ما اثر منفی می‌گذارد، ولی کی‌روش آن‌قدر تیم خوبی ساخته که واقعاً نبودن یک بازیکن نمی‌تواند به کل مجموعه لطمه بزند. شما ببینید در نبودن سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی چقدر خوب بازی می‌کند. در بازی با ژاپن، وحید امیری هم برمی‌گردد. بازیکنی که هرگاه هافبک چپ بوده کارایی بسیار بالایی داشته است.

آقای گلی مهم نیست
کسب عنوان آقای گلی جام ملت‌ها اصلاً نباید مهم باشد. حتی آن دوره‌ای که من خودم آقای گل جام ملت‌ها شدم (۱۹۸۰ کویت) عملکرد تیم فوق‌العاده مهم‌تر بود؛ بنابراین تمرکز بچه‌ها اصلاً نباید روی این مسئله برود. حالا اگر آقای گل هم ایرانی شد که چه بهتر، ولی اگر آقای گلی به ما نرسد باز هم نباید نگران و ناراحت شویم، چون شایستگی مهاجمان ما ثابت شده است. البته در بحث دفاع هم فوق‌العاده شایسته‌ایم. ساختار دفاعی‌مان بسیار درست است. امیدوارم تیم ملی بدون گل خورده قهرمان شود.

ریخت و پاش رقبای استقلال
الهلال، العین و الدحیل حسابی مشغول خریدن بازیکنان جدید هستند. همیشه این‌طوری بوده است. فصول قبل را هم ببینید. تیم‌های حریف همیشه خوب خرید کرده‌اند و استقلال بی‌پول بوده است، اما معمولاً توانسته‌ایم آن‌ها را با همه این ماجرا‌ها ببریم. حالا هم امیدوارم حکایت به همین شکل جلو برود. الان فقط مشکلات مالی ما را آزار می‌دهد.

پنهان‌کاری
فیلم بازی‌های مهاجم جدید مد نظر استقلال را ندیده‌ام و هیچ شناختی هم از بازی او ندارم. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد در نهایت به سود استقلال تمام شود. مدیریت باشگاه در مورد بازیکنان جدید مخفیانه کار را جلو می‌برد و در نهایت هم خودشان باید در مورد نتیجه خوب یا بد کارشان جوابگو باشند.

بدشانسی آقاخان
مرتضی آقاخان واقعاً بدشانس بود. روی کمک او در نیم‌فصل دوم حساب کرده بودیم، ولی متأسفانه مصدوم شد. به هر حال باید بپذیریم که آسیب‌دیدگی جزئی از ورزش است و می‌تواند گریبانگیر هر ورزشکاری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی