۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی روش در تیم ملی ایران از ترکیب های متفاوتی استفاده می کند؛ شاید خط حمله تیم ملی جزو معدود مناطق سه گانه موجود است که کارلوس در آن دست به زوج سازی زده است.

به گزارش خبرورزشی، حال و روز مهدی طارمی را می فهمیم و درک می کنیم در شرایطی که تیم ملی در حال مسابقه در یک جام بزرگ است، حمله به یک بازیکن چقدر می تواند اتفاقی آزاردهنده باشد.
طارمی هم وقتی بخت های مسلم گلزنی را از دست می دهد، بیشتر تحت فشار قرار می گیرد. حالا با دو اخطاره شدن مهاجم تیم ملی در دیدار با چین و فقدان طارمی در بازی با ژاپن، بعضی ها نفس راحتی کشیدند و با خود گفتند آخیش؛ خلاصه در یک بازی، او نیست!
تعدادی دیگر هم تحلیل متفاوتی داشتند و نبود طارمی را برای خط حمله تیم ملی مضر می دانستند.
با این همه دلایل زیادی وجود دارد که به این نتیجه برسیم تیم ملی بابت دو اخطاره شدن مهدی طارمی در آستانه دیدار با ژاپن متحمل خسارت شد!
کی روش در تیم ملی ایران از ترکیب های متفاوتی استفاده می کند؛ شاید خط حمله تیم ملی جزو معدود مناطق سه گانه موجود است که کارلوس در آن دست به زوج سازی زد.
 سردار آزمون و مهدی طارمی با همه تفاوت هایی که در جنس فوتبالشان وجود دارد یک زوج موفق را در تیم ملی تشکیل دادند و هر بار آنها کنار هم بازی کردند حاصل کار چشم نواز بود...
ما روی نیمکت مهاجمان خوبی داریم؛ سامان قدوس و کریم انصاری فرد می توانند جای خالی طارمی را پر کنند اما آنها شاید نتوانند کارکرد طارمی را برای سردار آزمون داشته باشند؛
زوج سازی در فوتبال، خیلی وقت ها به حس بازیکنان مربوط می شود؛ یک جور ارتباط عاطفی و احساسی که حتی ماورای مسائل تکنیکی فوتبال است. امیدواریم فقدان طارمی که به تعبیر بعضی ها، موقعیت های حساس و حتی تک به تک را گل نمی کند در بازی با ژاپن برای تیم ملی ایران دردسرساز نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی