نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی کشورمان به خبرورزشی گفت: به خاطر شادی دل این مردم کلی انگیزه داریم. دوست داریم به عشق این مردم دوست‌داشتنی نتیجه بگیریم.

رضاییان: عملکرد مهم است نه لب و دهن!
به گزارش خبرورزشی ، تیم ملی ایران به بازی نیمه‌نهایی رسید و فردا در ورزشگاه هزاء بن زاید شهر العین، یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ خود را برگزار می‌کند. این بازی نتیجه سال‌ها تلاش کی‌روش و این نسل طلایی از فوتبال ایران را مشخص می‌کند. هر چند ایران دو بار به جام جهانی رفته ولی منتقدان مدام می‌گویند ایران با رسیدن به فینال آسیا خیلی چیز‌ها را ثابت می‌کند و ظاهراً الان همان زمانی است که این اتفاق رخ دهد. فقط یک بازی مانده و همه بازیکنان برای این مسابقه آماده به نظر می‌رسند. وقتی از رامین رضاییان در این باره سؤال می‌کنیم پاسخ می‌دهد: «ژاپن با قدرت به این مسابقات آمده و بازی سختی مقابل‌شان داریم.» البته بعضی‌ها می‌گویند این تیم افت کرده است. رامین، اما پاسخ می‌دهد: «اصلاً این‌طور نیست. گول این چیز‌ها را نخورید. ژاپن همیشه مدعی است. این را فراموش نکنید. آن‌ها می‌خواهند جام را به دست بیاورند، چون دوره قبل هم نتوانستند موفق باشند.»
از رامین درباره آخرین وضعیت تیم سؤال می‌کنیم و پاسخ می‌دهد: «خدا را شکر همه چیز خوب است. به خاطر شادی دل این مردم کلی انگیزه داریم. دوست داریم به عشق این مردم دوست‌داشتنی نتیجه بگیریم. من فقط یک درخواست از آن‌ها دارم. هنوز نشده بازی ما برگزار شود و استادیوم پر باشد. در بازی با ژاپن به شهر العین بیایند و استادیوم را پر از تماشاگر کنند. همیشه یکی از عوامل برتری ما طرفداران هستند و برای تیم سنگ‌تمام می‌گذارند. می‌دانم که در این بازی هم می‌آیند و برای تیم سنگ‌تمام می‌گذارند. ان‌شا‌ءا... در استادیوم جای خالی نباشد و فضا طوری شود که انگار داریم در خانه‌مان بازی می‌کنیم، چون می‌دانیم ایرانی‌های زیادی در امارات زندگی می‌کنند. امیدوارم شرایط طوری باشد که بیایند.»
این روز‌ها شایعات زیادی درباره احتمال جدایی کی‌روش بعد از جام ملت‌ها از تیم ملی ایران شنیده می‌شود. رامین هم این شایعات را شنیده است ولی ته حرفش این است که کارلوس باید بماند، چون او مربی بزرگی است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. رامین در این باره می‌گوید: «دیگر نیازی نیست که بگوییم کی‌روش چه عملکردی داشته، چون همه چیز روشن است.» او مکثی می‌کند و ادامه می‌دهد: «ببینید موفقیت آدم‌ها به عملکردشان است نه به لب و دهن‌شان. شما هی از موفقیت حرف بزن ولی وقتی به زمین بروی و شکست بخوری چه فایده‌ای دارد. مهم عملکرد است که نشان می‌دهد چند چند هستید. آقای کی‌روش هم در تیم ملی عملکرد خوبی داشته است.»
سؤال آخر هم از رامین درباره پیش‌بینی اش از بازی است. او جواب می‌دهد: «پیش‌بینی؟ فوتبال مگر قابل پیش‌بینی است؟ در زمین بازی بازیکنان و اتفاقات هستند که همه چیز را مشخص می‌کنند. در این جام هم هیچ مسابقه‌ای قابل پیش‌بینی نیست. تنها هدف ما این است که خوب بازی کنیم تا دل مردم شاد شود و ان‌شا‌ءا... که مقابل ژاپن هم نمایش خوبی داشته باشیم. دوست نداریم زیاد حرف بزنیم و می‌خواهیم به زمین مسابقه برویم و عمل کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی