نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پدیده معتقد است اگر شاگردان کی‌روش بتوانند آرامش خود را مقابل ژاپن حفظ کنند، توانایی فینالیست شدن را در جام ملت‌های آسیا دارند.

به گزارش خبرورزشی ، یحیی گل‌محمدی درباره صعود تیم ملی به جمع چهار تیم برتر آسیا اذعان کرد: خوشحالم که این اتفاق پس از ۱۵ سال برای تیم ملی ما افتاد. تیم ملی بازی‌های خوبی را در این مسابقات به همراه گذاشته بود و دیدار با چین به خوبی شایستگی ایران برای حضور در نیمه‌نهایی و حتی فینال را نشان داد.
وی ادامه داد: بازی درخشانی را از شاگردان کارلوس کی‌روش در این دیدار دیدیم. در نیمه اول، تیم ملی برتری محسوسی نسبت به چین داشت و با استفاده از حربه‌ای که به نظر می‌رسید آنالیز شده، توانست دو گل را وارد دروازه این تیم کند. دفاع آسیب‌پذیر چین مقابل فشار‌های آزمون و طارمی مستأصل شد و دو گل ایران هم در چنین حرکت‌هایی به ثمر رسید. بازیکنان در نیمه نخست به خوبی از توان و قدرت بدنی خود استفاده کردند تا کار را در همان نیمه اول یکسره کنند.
گل‌محمدی اضافه کرد: در نیمه دوم، تیم ملی قصد کنترل بازی را داشت و برنامه تیم برای زدن گل‌های بعدی استفاده از ضدحملات بود؛ اتفاقی که در دقیقه ۹۰ نتیجه داد و طارمی با استفاده از اشتباه مدافع حریف، ضدحمله‌ای ترتیب داد و کریم انصاری‌فرد موفق شد گل سوم ایران را به ثمر برساند. تیم ملی در این دیدار با برنامه بازی کرد و مزد زحمتش را گرفت و توانست انتقام نیمه‌نهایی ۲۰۰۴ را بگیرد. چین با سرمایه‌گذاری بزرگی که کرده و استفاده از سرمربی نامداری، چون لیپی به زودی به یکی از قدرت‌های آسیا تبدیل خواهد شد.
مدافع سابق تیم ملی درباره دیدار با ژاپن تصریح کرد: ایران به قهرمانی نزدیک شده و برابر ژاپن هم نیاز به آرامش دارد. شرایط تیم ملی خوب است و فکر می‌کنم بتوانیم پس از سال‌ها جام را بالای سر ببریم. فکر می‌کنم اگر مقابل ژاپن، اشتباه نداشته باشیم و تمرکز بازیکنان روی کار تیمی و موفقیت تیم ملی باشد، فینالیست خواهیم شد.
سرمربی پدیده در پایان عنوان کرد: در شرایط کنونی تمام اهالی فوتبال باید از تیم ملی حمایت کنند. ما فاصله‌ای با گرفتن جام نداریم و نباید به حاشیه‌ها دامن بزنیم. حمایت از تیم ملی و به دنبال آن، قهرمانی تیم می‌تواند باعث خوشحالی مردم شود؛ چیزی که مردم ما لیاقت آن را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی