۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فردا دیدار حساس ایران و ژاپن برگزار می‌شود که به نوعی فینال زودرس جام ملت‌ها به حساب می‌آید.

۱۵ تغییر سامورایی‌ها در قیاس با تغییرات کم تیم کی‌روش
به گزارش خبرورزشی، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ تیم ملی کشورمان در دیداری دوستانه و در ورزشگاه آزادی به دیدار ژاپن رفت. در آن مسابقه که در پایان با نتیجه یک- یک تمام شد مهدی ترابی در دقیقه ۴۵ و موتو در دقیقه ۴۷ برای دو تیم گلزنی کردند. از فهرست ۲۳ نفره هر دو تیم که برای آن مصاف درون میدان و روی نیمکت نشسته بودند حالا و سه سال و ۴ ماه بعد، تنها ۲۲ بازیکن در جمع هر دو تیم باقی مانده‌اند و ۲۵ بازیکن جدید به لیست نفرات ژاپن و ایران اضافه شده‌اند.
بازماندگان ژاپنی که در آن دیدار به تهران آمدند و امروز هم در جام ملت‌ها همچنان در جمع نفرات این تیم به امارات رفته‌اند، ۸ نفر هستند که اسامی‌شان عبارت است از: شیبا ساکی، موتو و یوشیدا که هر سه در ترکیب اصلی آن مسابقه برای ژاپن به میدان رفتند و ۵ نفر دیگر به نام‌های هیگاشی گوچی، شیو تانی، ناگا تومو، هارا گوچه و مینا مینو بودند که روی نیمکت حضور داشته و یا به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند.
اما بازمانده‌های تیم ملی کشورمان از آن تاریخ که در ترکیب اصلی بودند و فردا هم در لیست تیم ملی هستند عبارتند از ۸ بازیکن به نام‌های احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، وریا غفوری، پژمان منتظری، سردار آزمون، اشکان دژاگه و رامین رضاییان. همچنین از بازیکنان روی نیمکت آن روز هم در حال حاضر علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی طارمی هنوز در تیم ملی حضور دارند. جمع این تعداد ۱۴ بازیکن است.
با این تفاسیر تیم ملی ژاپن با ۱۵ تغییر نسبت به آن بازی فردا به دیدار تیم ملی‌مان می‌آید در حالی که تیم ملی کشورمان فقط ۹ نفر از لیست ۲۳ نفره اش را نسبت به آن مسابقه تغییر داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی