۰
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین استقلال خوزستان، سپاهان و... علاقه خاصی به پیگیری تورنمنت های بین المللی دارد و پس از تماشای بازی های جام جهانی، حالا به امارات رفته تا شاهد رقابت های جام ملت های آسیا باشد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از چهره‌های سرشناس در امارات، عبدالله ویسی است. سرمربی جوان و پرجنب و جوشی که قهرمانی در لیگ برتر را نیز در کارنامه اش دارد.
او در مورد شرایط این تورنمنت به ما گفت: «چند تیم واقعا مرا ذوق زده کردند. مثلا تیم ملی قطر خیلی خوب بازی می‌کند. آن‌ها در دفاع، به خوبی جمع می‌شوند و در زمان حمله، خطرناک هستند. به خصوص زمانی که ضدحمله را آغاز می‌کنند. از بازی عراق و استرالیا و ویتنام هم لذت بردم، اما معتقدم هیچ تیمی در جام ملت‌ها شبیه به ایران بازی نمی‌کند.»
ویسی اضافه کرد: «تیم ملی ما قبراق و سرحال به این رقابت‌ها آمده و امیدواریم با این حجم از آمادگی بتواند به قهرمانی برسد. من همیشه یکی از حامیان کی روش بودم و هنوز هم فکر می‌کنم مربی بهتر از او در ایران نداریم. کی روش شناخت خوبی از تیم ملی ما و سایر تیم‌ها در آسیا پیدا کرده و اگر می‌بینید به همین راحتی، بازی‌های مان را می‌بریم، به خاطر شناخت دقیق و آنالیز‌های اوست. مثلا مقابل عمان و چین موفق شدیم ۵ گل به ثمر برسانیم که ۳ گل آن کپی از روی یکدیگر بود، پنالتی گرفتیم و یک گل هم روی پرسینگ زدیم. این یعنی خودمان و حریفان را می‌شناسیم.»
او گفت: «مقابل ژاپن باید باهوش باشیم و از تمام توان و استعداد فوتبالی مان استفاده کنیم. تیم کی روش واقعا باهوش فوتبال بازی می کند و همین امر می تواند به کمک ما بیاید. می توانیم با نتیجه ای خوب از سد این حریف عبور کنیم و به فینال برسیم. به نظر من، برنده ایران و ژاپن، قهرمان آسیا می شود. تیم ملی دعای یک ملت را پشت سر خود می بیند و من فکر می کنم روی کاغذ و روی پیش بینی ها، بهتر از ژاپن باشد.» 
سرمربی اسبق سپاهان در نهایت، گلایه‌هایی هم از مسئولان فدراسیون فوتبال داشت: «هیچ کس از اعضای فدراسیون در امارات ما را تحویل نمی‌گیرند. یا جواب تلفن نمی‌دهند و یا می‌خواهند ما را سر کار بگذارند! متاسفانه نمی‌توانیم به راحتی بلیت پیدا کنیم و از سوی دیگر، کسی را هم نمی‌شناسیم تا بلیت بازی‌ها را بگیریم. واقعا کارمان برای تماشای بازی‌ها سخت است. باز هم دم تماشاگران و خبرنگاران گرم که هوای مان را دارند و به ما بلیت می‌دهند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی