نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: ۱۸۰ بانوی ورزشکار مشهدی در لیگ‌های بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر فعالیت دارند و تعداد ۳۴ نفر از آنان به عضویت تیم ملی نیز درآمده‌اند.

عضویت ۳۴ بانوی ورزشکار مشهدی در تیم‌های ملی/ فعالیت ۱۶۸ باشگاه ورزشی ویژه بانوان در مشهد

به گزارش خبرورشی ، سمیرا دانایی در نشست خبری خود در اداره ورزش و جوانان مشهد، ورزش همگانی را از اولویت‌های حوزه ورزش بانوان عنوان کرد و گفت: توجه به این امر، کمک شایانی را متوجه ورزش حرفه‌ای کرده است.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد ادامه داد: تاکنون ۵ مسابقه، ۶ پیاده‌روی و ۲۸ جشنواره برای حدود ۱۱هزار بانوی روستایی برگزار شده، علاوه بر آن از ابتدای امسال طرح سنجش قامتی نیز در سه روستا به اجرا رسیده است. ۷۸ برنامه شامل جشنواره، همایش و ورزش‌های صبحگاهی برای بیش از ۲۴هزار نفر از اهالی شهرستان‌ها برگزار شده که ۱۴ برنامه ویژه بانوان و ۶۴ مورد آن خانوادگی بوده و به منظور دستیابی به سیاست‌های کلی خانواده به خصوص بند ۵ انجام شده است.

دانایی ادامه داد: در سطح شهرستان نیز ۵۲ مسابقه در رشته‌های مختلف ورزشی شامل ووشو، دارت، کراس فیت، والیبال، دو میدانی و آمادگی جسمانی با حضور ۲۵۰۰ بانوی ورزشکار برگزار شده است. شهر مشهد همچنین از ۱۶ مسابقه کشوری و استانی طی سال جاری میزبانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ بانوی ورزشکار مشهدی در لیگ‌های بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر فعالیت دارند و تعداد ۳۴ نفر از آنان به عضویت تیم ملی نیز درآمده‌اند.

دانایی با اشاره به فعالیت ۱۶۸ باشگاه ورزشی ویژه بانوان در مشهد بیان کرد: ۷۸۰ باشگاه ورزشی نیز به صورت مشترک برای آقایان و بانوان و ۶ باشگاه با ظرفیت ۹۰هزار نفر ویژه کودکان نیز در مشهد فعالیت دارند.

مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان مشهد با بیان اینکه علاوه بر ورزش همگانی به ورزش گروه‌های خاص نیز توجه ویژه‌ای شده، افزود: برگزاری کارگاه ورزش ویژه بانوان سرپرست خانوار، برنامه برای آسیب‌دیدگان اجتماعی و ورزش در محیط کار برای بانوان از جمله اقدامات صورت‌گرفته در این راستا است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی