۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نونهالان هندبالیست قمی عنوان قهرمانی مسابقات هندبال منطقه دو کشور را در قم به دست آوردند.

به گزارش خبرورزشی ، رقابت‌های هندبال نونهالان منطقه ۲ کشور شامگاه یک‌شنبه در قم به پایان رسید و تیم هندبال قم توانست عنوان نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و جواز حضور در مسابقات هندبال نونهالان کشور در منطقه شمال را به دست بیاورد.

در این مسابقات که در سالن حضرت معصومه (س) قم برگزار شد تیم هیئت هندبال قم در صدر جدول گروه منطقه ۲ قرار گرفت و همراه با تیم هیئت هندبال استان تهران راهی مرحله دوم شد و نمایندگان استان مازندران از دور مسابقات کنار رفتند.

تیم هیئت هندبال قم در اولین مسابقه خود توانست تیم هیئت استان تهران را ۲۳ بر ۱۲ شکست دهد و سپس با ۲ پیروزی دیگر برابر تیم‌های کاسپین نور و راد چالوس در صدر قرار گرفت. تیم هیئت تهران نیز پس از شکست برابر قم در ۲ بازی بعدی خود نمایندگان مازندران را برد و در جدول دوم شد. بدین ترتیب هندبالیست‌های خوش‌آتیه قم در مسابقات منطقه شمال با تیم‌های صعود کرده از سایر مناطق نیمه شمالی کشور روبرو می‌شوند.

مسابقات هندبال رده‌های سنی پایه کشور در ۲ منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود. همچنین زینب رمن و فاطمه محمدی از دختران هندبالیست قم به اولین اردوی منتخبین استعداد‌های برتر کشور فراخوانده شدند. این اردو از ۸ تا ۱۲ بهمن به میزبانی خانه هندبال فدراسیون به انجام می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی