۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال مشخص شدند که در بین آنها نام دو مسئول پیشین این باشگاه هم به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرورزشی ، پس از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها، اکبر عباسی ملکی و جواد قراب از حضور در هیئت مدیره استقلال کناره‌گیری کردند و از آن زمان به بعد، هیئت مدیره باشگاه به صورت ناقص به فعالیت خود ادامه داده و تنها حسن زمانی و امیرحسین فتحی به عنوان اعضای هیئت مدیره باقی مانده بودند.

براین اساس امیرحسین فتحی، کامروان منزوی، میرشاد ماجدی، خلیل‌زاده و سعادتمند به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده‌اند و از این بعد جمع پنج نفره مدیران ارشد این باشگاه را تشکیل می‌دهند.

کامران منزوی پیش از این در سمت‌های معاونت و قائم مقام باشگاه استقلال در این باشگاه فعالیت کرده است. میرشاد ماجدی نیز علاوه بر حضور در تیم استقلال به عنوان بازیکن در سمت سرپرست تیم نیز با آبی‌پوشان همکاری کرده است.

حضور عجیب مالک یک هتل در رشت در جمع اعضای هیات مدیره استقلال!

در این زمینه اما اتفاق دیگری رخ داد؛ اسماعیل خلیل زاده مالک هتل کادوس رشت هم به طرز عجیبی به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال راه پیدا کرد.

مالک هتل کادوس رشت در چند سال گذشته به دفعات مدعی خریداری باشگاه سپیدرود بود. اتفاقی که هرگز رخ نداد؛ چرا که هزینه های تیمداری در لیگ برتر و نوع درآمدزایی در فوتبال با هتلداری تفاوت دارد. اصرار عجیب و غریب او به حضور در فوتبال، یعنی جایی که هیچ تخصصی در آن ندارد کاملا عجیب است.

گویا سابقه استانداری وزیر ورزش و جوانان در گیلان باعث این آشنایی شده اما آقای وزیر باید بداند حضور افراد متخصص در هیات مدیره با سوابق مناسب ورزشی و اقتصادی از جمله واجبات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی