نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فعلی تیم نونهالان استقلال به خبرورزشی گفت: تیم ما در فرم بسیار خوبی قرار دارد. در مراحل قبل کیفیت بسیار خوبی داشته‌ایم و برای حریفان خط و نشان کشیده‌ایم.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال، زیاد اهل مصاحبه و گفتگو نیست. با او به بهانه شرایط استقلال و تیم ملی دقایقی صحبت کردیم.
* دیدار امروز تیم کشورمان برابر ژاپن را چطور ارزیابی می‌کنید؟
دیدار با ژاپن همیشه برای‌مان سخت بوده. در مرحله‌ای هستیم که این بازی سنگین‌تر از فینال است. ژاپن تیم سرعتی و خوبی است، اما تیم مقتدر سابق نیست. تیم ما در فرم بسیار خوبی قرار دارد. در مراحل قبل کیفیت بسیار خوبی داشته‌ایم و برای حریفان خط و نشان کشیده‌ایم. امیدوارم دیدار برابر ژاپن به پیروزی ما ختم شود.
* نبود مهدی طارمی کار را در خط حمله سخت نمی‌کند؟
نه، کارلوس کی‌روش در این چند ساله باعث شده ما دو تیم در هر بازی داشته باشیم. یک تیم در زمین و تیم دیگر روی نیمکت. بازیکنان هم هیچ تفاوتی با هم ندارند و در غیاب طارمی، سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد می‌توانند جانشینان خوبی برای او باشند.
* فکر می‌کنید برابر ژاپن چطور باید بازی کنیم؟
مطمئناً کی‌روش بی‌گدار به آب نمی‌زند. ما به گونه‌ای بازی می‌کنیم که بتوانیم حریف را به خوبی آچمز کنیم. این یعنی تیم کاملاً هجومی یا کاملاً دفاعی نیست.
* چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟‌
نمی‌توانم به طور دقیق پیش‌بینی کنم. واقعاً سخت است. امیدوارم رکورد کلین‌شیت‌مان حفظ شود. یعنی گلی دریافت نکنیم و بتوانیم به مرحله فینال برسیم.
* فکر نمی‌کنید تیم‌مان کمی در دفاع دچار ضعف است؟
نه این‌طور نیست. ما تنها در دفاع و در ابتدای کار دچار عدم تمرکز هستیم و مطمئن هستم روبه‌روی ژاپن به آمادگی کامل می‌رسیم.
* از استقلال صحبت کنیم؛ فکر می‌کنید مهاجم جدید آبی‌ها (گونکالوس) می‌تواند به استقلال کمک کند؟
به نظر می‌رسد با توجه به فیلم‌هایی که از او وجود دارد، بازیکن خوبی باشد. شاید بتواند با عملکرد خوبش هواداران را به یاد تیام بیاورد. اما به غیر از یک مهاجم، استقلال نیاز به یک دفاع چپ و هافبک طراح دارد.
* بازگشت نورافکن چطور؟
اگر امید در فرم سابقش باشد، مطمئناً برای استقلال تأثیرگذار است. حدود یک سال هست که از ایران رفته و معلوم نیست در تیم بلژیکی چطور تمرین کرده است.
* مصدومیت طارق کار آبی‌ها را سخت نمی‌کند؟
همان‌طور که گفتم استقلال نیاز به هافبک طراح دارد. طارق بازیکنی نیست که بازی‌سازی کند، اما او جنگنده و از نظر فیزیکی فوق‌العاده است. با نبود او مطمئناً آبی‌ها در میانه میدان دچار مشکل می‌شوند و شاید با بازگشت شجاعیان و کریمی بتوان به بازی استقلال سرعت داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی