نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع سابق تیم ملی به خبرورزشی گفت: بازی با ژاپن یک‌جور‌هایی از فینال هم برای ما مهم‌تر است.

به گزارش خبرورزشی، سهراب بختیاری‌زاده، مربی تیم امید و مدافع سابق تیم ملی برای دقایقی مهمان تلفنی ما بود.
* در آستانه دیدار با ژاپن هستیم. بازی را چطور می‌بینید؟
بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم. کادر فنی زوج‌های خوبی را در خط دفاع و خط حمله به وجود آورده‌اند، بازیکنانی که خیلی هماهنگ در دفاع و حمله تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنند و بی‌نظیرند. خوشبختانه ذهنیت بازیکنان ما تبدیل به ذهنیت برد شده و گل نخوردن در بازی‌های قبلی شرایط تیم ملی را ایده‌آل ساخته است. این یک تیم کامل است و حیف است اگر قهرمان نشود.
* قادر به پیروزی مقابل ژاپن هستیم؟
ابتدا باید بگویم درست است بعضی‌ها به دلیل جوانی تیم ژاپن شرایط ما را برای بردن این دیدار راحت می‌دانند، اما این‌طور نیست، چون جوانی گاهی ممکن است بازیکنان یک تیم را کوه انگیزه سازد و آن‌ها با انرژی مثبتی که دارند، غیرممکن‌ها را ممکن می‌کنند. ما نباید تصور بازی راحتی را مقابل ژاپن داشته باشیم، چون ژاپن حتماً تیم خوبی بوده و هست که تا نیمه‌نهایی بالا آمده، البته تیم کشورمان لیاقت قهرمانی را دارد و حیف است قهرمان نشود. تیم ایران تمام شاخصه‌ها را دارد. از 10 ویژگی که یک تیم باید داشته باشد هر ۱۰ فاکتور را داریم.
* سبک بازی تیم ژاپن چگونه است؟
ژاپن فوتبال تک‌ضرب و دوضرب را خیلی خوب بازی می‌کند و تاکتیک‌های زاکرونی خیلی خوب توسط این تیم پیاده می‌شود. بازیکنان ژاپن در مرحله گروهی رو به جلو فوتبال بازی می‌کردند و در بازی‌های حذفی شکل بازی خود را تغییر دادند. این تیم در بازی با عربستان مالکیت توپ را به حریف داد و از راه‌های مد نظر سرمربی‌اش به گل و پیروزی رسید.
* بعضی‌ها معتقدند این تیم با خوش‌شانسی عربستان را شکست داد.
نه من این حرف را قبول ندارم و ژاپن اگر عربستان را برد حتماً استحقاق آن را داشته و چهار تیمی که به نیمه‌نهایی رسیده‌اند حتماً مستحق پیروزی بوده‌اند. در واقع وقتی تیمی مانند امارات، تیم استرالیا را شکست می‌دهد حتماً استحقاقش را داشته پس نباید بحث شانس و سایر موارد را برای تیم برنده مطرح ساخت.
* در غیاب طارمی شانس گلزنی چه بازیکنی را بیشتر می‌دانید؟
ان‌شاالله زوج طارمی و سردار را در فینال می‌بینیم. من فکر می‌کنم بازی ما با ژاپن سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی ما طی چند سال اخیر است. بازی با ژاپن یک‌جور‌هایی از فینال هم برای ما مهم‌تر است، چون تیم ملی ایران 43 سال است به فینال نرسیده و هر کدام از دو تیم امارات و قطر که به فینال برسند کارمان برابر آن‌ها به مراتب از بازی با ژاپن راحت‌تر است.
* ژاپن در چه نقاطی آسیب‌پذیر است؟
من فکر می‌کنم روی هوا و ضربات ایستگاهی می‌توان مقابل ژاپن به گل رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی