۰
سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمام شد، این نیمه‌نهایی هم برای ما نحس بود. مثل جام ملت‌های ۲۰۰۴ که به چین باختیم و به فینال نرسیدیم و مثل ۸۴ سنگاپور که به عربستان با پنالتی باختیم.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ دیروز تیم ملی تا قبل از آن اشتباه دسته‌جمعی روی گل اول، بد کار نکرد و حتی مستحق زدن یک گل بود، اما ناگهان دفاع‌مان «وا» داد و همه به جای توپ، رفتند داور را بگیرند!
جام ملت‌ها با وجود همه زحمتی که ملی‌پوشان کشیدند، تمام شد و حالا کی‌روش هم می‌رود تا خیال همه راحت شود. ما دیروز به کشوری باختیم که همه چیزش روی نظم و منطق و اصول است و با همین اصول هم بالا می‌رود، مثل جام جهانی که از گروه خودش صعود کرد، همان جام جهانی که همه انتظار داشتند ما پرتغال و اسپانیا را ببریم و صعود کنیم، اما بار دیگر فهمیدیم که حد فوتبال‌مان همین است و بالاخره یک‌جا تعصب و غیرت و دوندگی و دعوا‌های کی‌روش جواب نمی‌دهد و کار به منطق و تاکتیک و آنالیز و... می‌کشد.
جام ملت‌ها از دیروز برای ما تمام شد و حالا می‌توانیم سر فرصت دعوا کنیم. حالا دور، دور مخالفان کارلوس کی‌روش است و به اندازه کافی فرصت دارند حرف‌هایی که در این ۸ سال جا مانده بود را بزنند. حرف‌هایی که مثل اهتزاز پرچم ژاپن در ورزشگاه‌های ایران روی اعصاب است، اما کاری نمی‌شود کرد. ما عاشق همین وقت‌ها هستیم که با آدم‌ها تسویه حساب کنیم پس بشتابید که تا تنور داغ است، نان را بچسبانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی