نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتفاقات عجیب و باورنکردنی در لیگ دسته اول همچنان رقم می‌خورد و در بین شایعات همچنان بحث استفاده برخی از مربیان از سحر و جادو به گوش می‌رسد.

خبرورزشی/حمید صادق‌زاده؛ چند روز قبل بود که ع. ش. بازیکن جدا شده تیم صنعتی در مصاحبه‌ای جنجالی مدعی شد: «یک روز در تمرین، آقای سرمربی من را کنار کشید و گفت اسم مادرت را بگو! من در آن لحظه نفهمیدم چرا پرسید، ولی در روزهای بعد و در مسابقات فهمیدم به چه دلیلی این سؤال را مطرح کرده است.
آقای سرمربی واقعاً متأسفم که این کارها و اتفاقات در فوتبال در حال رخ دادن است و فوتبال جای این مسائل نیست!» در همین راستا گزارش زیر تقدیم حضورتان می‌شود.


پسر جادوگر شمالی روی نیمکت تیم شهرستانی!

اتفاقات عجیب و باورنکردنی در لیگ دسته اول همچنان رقم می‌خورد و در بین شایعات همچنان بحث استفاده برخی از مربیان از سحر و جادو به گوش می‌رسد!
لیگ یک به هفته‌های سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود و هر هفته شایعات و اتفاقات بیشتری نیز رقم می‌خورد. یکی از این اتفاقات را مربی سرشناس یک تیم شهرستانی در لیگ آزادگان رقم زده است.

موضوعی که حتی حیرت هواداران باشگاه را نیز در پی داشته است. ماجرا از این قرار است که سرمربی شناخته شده تیم مورد اشاره شهرستانی برای هر بازی ۳ دروازه‌بان را در لیست خود قرار می‌دهد در حالی که باقی تیم‌ها یک گلر اصلی دارند و یک گلر هم روی نیمکت می‌نشیند.
عجیب آن‌که در این تیم شهرستانی یک دروازه‌بان اصلی را می‌بینیم و دو دروازه‌بان هم روی نیمکت ذخیره‌ها! داستان با پیگیری نزدیکان به باشگاه عجیب‌تر هم شد، زیرا دروازه‌بان سوم در واقع پسر یکی از جادوگران فوتبالی است که در شمال کشور سکونت دارد.
گویا آقای جادوگر به آقای مربی تأکید کرده که اگر می‌خواهد مورد لطف قرار بگیرد باید فرزندش را در هر بازی روی نیمکت ذخیره‌ها بنشاند!
آش آن‌قدر شور شده که هواداران پرشور این تیم شهرستانی در حاشیه یکی از جلسات تمرین آقای سرمربی را به سمتی کشیدند و از او در مورد این موضوع سؤال کردند که جواب مربی عجیب‌تر بود: «تیم خودم است. اصلاً دلم می‌خواهد از بازی بعدی به جای ۳ دروازه‌بان ۴ دروازه بان را وارد لیست بازی کنم!»
البته این موضوع تنها ماجرای شگفت‌انگیز در تیم مورد اشاره نیست. آقای سرمربی قبل از شروع هر بازی نام مادر بازیکنان را می‌پرسد تا به جادوگر داده و از این راه برای تیمش موفقیتی از راه ماورایی بسازد! البته این موضوع با اعتراض شدید بازیکنان مواجه شده و آن‌ها می‌خواهند بدانند دقیقاً نام مادرشان به چه دردی می‌خورد، اما حرف سرمربی تیم یک کلام است و اجازه سؤال پرسیدن به شاگردان معترض را نمی‌دهد. برای پی بردن به نام این مربی فقط کافی است بدانید مدیران باشگاه را به خاطر همین رفتارها و نتیجه نگرفتن عاصی کرده و در معرض اخراج است!

آنچه خواندید فقط بخشی از اتفاقات عجیب و غریب در لیگ دسته اول است. موضوعی که خوشبختانه شنیدیم با پیگیری جدی فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته اخلاق مواجه شده و به زودی با خاطیان برخورد می‌شود، اما سؤال اینجاست؛ تا چه زمانی باید شاهد این مسائل زشت و عجیب و غریب باشیم؟
چرا برخی مربیان و مدیران باشگاه‌های ایرانی به قدری حقیر و نابخرد شده‌اند که به جای تلاش در زمین مسابقه برای گرفتن نتیجه به دنبال استخدام جادوگر هستند. شیادانی که با سوءاستفاده از حماقت (شاید هم زیرکی!) مربیان و مدیران باشگاهی این چنین محیط فوتبال را آلوده می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی