نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک هفته بعد از شکست برابر قطر و وداع تراژیک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ جنجال‌ها پیرامون اردوی شیر‌های بین‌النهرین در امارات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرورزشی، جنجال‌های تیم ملی عراق در روز‌های گذشته وارد فاز جدیدی شد که رؤسای فدراسیون فوتبال این کشور را وادار به صدور بیانیه و عذرخواهی رسمی از مردم عراق کرد.
شکایت عراق از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر استفاده از یک بازیکن عراقی‌الاصل در بازی یک‌هشتم نهایی سرآغاز این جنجال‌ها بود. حاشیه‌هایی که در روز‌های اخیر تبعاتی برای سرمربی اسلوونیایی و رؤسای فدراسیون فوتبال این کشور داشت و در جدیدترین فاز گریبانگیر ستاره‌های عراق و هم‌تیمی‌های بشار رسن و همام طارق شده است. یکی از خبرنگاران عراقی حاضر در امارات طی یک افشاگری بزرگ در شبکه IraqSport پرده از راز مهمی برداشت که نشان می‌داد چند تن از ستاره‌های این کشور شب بعد از بازی با ایران را در کلوپ شبانه گذرانده و با وضعیتی نامطلوب به اردو بازگشته‌اند.
بنا به اعلام خبرنگار مشهور عراقی حاضر در امارات، سرکو کاتانچ پس از تساوی مقابل ایران یک روز استراحت برای بازیکنان در نظر گرفت که همین تعطیلی، حواشی زیادی برای این تیم رقم زد و باعث شد ۵ تا ۷ ستاره عراق شب تا صبح را در یکی از کلوپ‌های شبانه شهر دبی بگذرانند. این خبرنگار که از اعلام اسامی بازیکنان حاضر در کلوپ خودداری کرد، گفت: «تا ساعت پنج صبح بعضی از بازیکنان را در کلوپ‌های شبانه دیدم، بعضی از آن‌ها به طور غیر قانونی برای دوستان خود در هتل‌های نزدیک محل اقامت تیم یا حتی در خود هتل تیم، اتاق‌هایی رزرو کرده بودند. حتی در مورد این بازیکنان که مدام اقدام به کشیدن قلیان می‌کردند، به سرپرست تیم جهت برخورد تذکر دادم ولی اقدامی صورت نگرفت».
با علنی شدن این موضوع فضای بسیار بد و ملتهبی در شبکه‌های اجتماعی میان فوتبال‌دوستان عراقی ایجاد شد تا جایی که رؤسای فدراسیون فوتبال این کشور صبح دیروز مجبور به انتشار بیانیه‌ای شدند و به صورت رسمی از مردم بابت ناکامی اخیر و همین‌طور اتفاقات حاشیه‌ای عذرخواهی کردند. این بیاینه در حالی صادر شد که خبرنگار عراقی پس از اتمام مسابقات نام بازیکنان خوشگذران در کلوپ شبانه را در نامه‌ای به مسئولان فدراسیون اعلام کرد و با تشکیل کمیته‌ای ویژه به دستور وزیر ورزش عراق قرار شد تحقیقات گسترده‌ای پیرامون این آبروریزی صورت پذیرد. پس از این افشاگری مصدومیت‌های عجیب بازیکنان عراق در بازی با قطر نیز سوژه شد و عده‌ای از فوتبال‌دوستان عراقی آن را بی‌ارتباط با خوشگذرانی بازیکنان در کلوپ‌های شبانه یا استعمال دخانیات و کشیدن قلیان ندانستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی