نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال ژاپن می گوید بعد از پایان مسابقه در بن زاید با آزمون ملاقات کرده است.

به گزارش خبرورزشی ، مدافع چپ تیم ملی فوتبال ژاپن در توییتی پر سر و صدا درباره درگیری 90 دقیقه ای با سردار آزمون در دیدار روز گذشته نیمه نهایی جام ملت های آسیا صحبت کرد.

در جریان درگیری بازیکنان ایران و ژاپن در پایان مسابقه، چند بازیکن از جمله سردار آزمون و ناگاتومو نقش پر رنگی در این درگیری ها داشتند و باعث شدند تا اتفاقات نا مناسبی در دقایق پایانی رقم بخورد که با واکنش های زیادی همراه بود.

ناگاتومو بازیکن با تجربه ژاپن که در این درگیری ها حضور پر رنگی داشت و با کارت زرد داور جریمه شد، با اشاره به ملاقات با بازیکنان ایران در آسانسور ورزشگاه بن زاید، گفت: من با بازیکنان ایران در آسانسور ملاقات کردم. آنها از من عذرخواهی کردند و گفتند متاسف هستند و من نیز از آنها عذرخواهی کردم.

ناگاتومو در ادامه نوشت: اتفاقات داخل زمین مهم نیست و به پایان رسیده است.

صحبت های پایانی بازیکن تیم ملی ژاپن درباره اتفاقات داخل زمین اشاره به اهمیت این مسابقه و البته روحیه جاری در زمین مسابقه داشت. ناگاتومو نوشت: آنها در زمین برای سرزمین و غرور خود بازی می کنند اما انسانیت موضوع مهم تری است. ما در نهایت با یکدیگر دوست و همکار هستیم. نکته مهم این است که زیبایی های فوتبال را به یاد بسپریم.

صحبت های بازیکنان محبوب و سرشناس فوتبال ژاپن در فضای مجازی با واکنش های زیادی همراه بود و بسیار از ژاپنی ها که از رفتار آزمون خشمگین بودند، به این صحبت ها واکنش نشان دادند.

با وجود صحبت های ناگاتومو و اتفاقات رخ داده در خارج از ورزشگاه این احتمال وجود دارد که بازیکنان دو تیم بعد از پایان مسابقات با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا رو به رو شوند که در دیدارهای مقدماتی جام جهانی اعمال شود.

عکس| عذرخواهی بازیکنان تیم ملی از کاپیتان ژاپن در آسانسور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی