نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشور امارات میزبان بی‌کفایت و بداخلاق جام ملت‌های آسیا بود و نشان داد شایستگی میزبانی چنین مسابقات مهمی را ندارد.

امارات، میزبان بی فرهنگ قاره کهن!
به گزارش خبرورزشی، جام ملت‌های آسیا در کشور کوچکی در حاشیه خلیج فارس برگزار شد و فینال این مسابقات نیز روز جمعه بین دو تیم قطر و ژاپن برگزار می‌شود و پرونده این رقابت‌ها بسته می‌شود. فارغ از بحث‌های فنی و کیفی جام ملت‌ها، میزبانی اماراتی‌ها در این جام زیر سوال بود. آن‌ها که همواره ادعا‌های واهی و بزرگ‌تر از پتانسیل‌های ورزشی خود دارند این مرتبه هم در زمینه میزبانی جام ملت‌های آسیا نشان دادند که در حرف بهتر از عمل هستند!
امارات بدون اغراق میزبانی بی‌کفایت و بد اخلاق در جام ملت‌های آسیا بود. تماشاگران این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس نشان دادند که حتی قدرت درک این مساله را ندارند که فوتبال و ورزش از سیاست جداست! ورزش عرصه‌ای برای دوستی‌ها و نزدیکی بیشتر ملت‌هاست نه میدانی برای انتقام جویی و کینه‌توزی. در دیدار امارات و قطر که امشب برگزار شد شاهد زشت‌ترین رفتار‌ها از سوی تماشاگران اماراتی بودیم. تماشاگرانی که حتی به سرود ملی کشور همسایه‌شان قطر احترام نگذاشتند.
اماراتی‌هایی که حتی تاب و تحمل شکست در زمین فوتبال را ندارند، زیرا آن را با تریبون‌های سیاسی اشتباه می‌گیرند و تصور می‌کنند حالا که نتیجه را باخته‌اند باید با پرتاب لنگه کفش و بطری از قطر انتقام بگیرند! امارات امشب نشان داد که میزبانی بی کفایت و بد اخلاق برای مهم‌ترین مسابقات فوتبال قاره کهن بود.
کاش مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین‌المللی فوتبال بیش از گذشته به چنین مسایلی حساسیت نشان بدهند. کاش رفتار زشت تماشاگران اماراتی امشب در کمیته انضباطی AFC در روز‌های آینده مورد بررسی قرار بگیرد و امارات را به خاطر این بی اخلاقی با محرومیت‌های سنگینی در زمینه میزبانی مواجه کنند.
AFC همین امروز باشگاه پرسپولیس را به خاطر اشتیاق زیاد تماشاگرانش جریمه سنگینی کرد و با محرومیت مواجه ساخت! بخاطر اینکه تماشاگران بیشتر از ظرفیت در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، اما آیا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان بی‌ادب جام ملت‌ها را هم با محرومیتی سنگین مواجه می‌کند میزبانی که حتی سکو‌های خالی از تماشاگرش در جام ملت‌ها توی ذوق می‌زد! آیا دلار‌های نفتی و لابی‌های عجیب و غریب اماراتی آن‌ها را از محرومیت فراری می‌دهد یا این مرتبه مردان تصمیم ساز AFC دست از سیاسی کاری برمی‌دارند.
میزبانی که حتی به بسیاری از تماشاگران قطری اجازه نداد برای دیدن فوتبال به کشورشان بیایند میزبانی شایسته نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی