۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سپیدرود رشت در فاصله کوتاهی باید 4 بازی بسیار حساس و سخت را پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرورزشی ، سپیدرود یکی از کاندیدا‌های سقوط به دسته پایین‌تر است، اما علی کریمی اعتقاد دارد توانایی حفظ تیم در لیگ برتر را داراست و مثل فصل قبل، کیفیت کارش را بالا می‌برد تا تیم را حفظ کند.
با این حال، تقویم او در بهمن ماه بسیار سخت است. تقویم و توضیح را در همین ادامه بخوانید:
پنجشنبه ۱۱ بهمن
سپیدرود - پرسپولیس (جام حذفی): فقط یک تیم به مرحله بعدی می‌رود و حریف پدیده خواهد شد. بازی سختی است به خصوص که یک طرف، برانکو و تیم محبوب کریمی یعنی پرسپولیس ایستاده و یک طرف، سکو‌هایی که حاضرانش دوست ندارند فرصت صعود در جام حذفی از دست برود به خصوص که داماش ایرانیان توانسته به فینال این رقابت‌ها برسد.
سه شنبه ۱۶ بهمن
سپیدرود – سایپا (هفته شانزدهم لیگ): این بازی برای هر دو تیم سخت است، زیرا دعوای اصلی روی نیمکت تیم‌ها خواهد بود. علی کریمی در یک سمت و علی دایی در سمت دیگر با هم ملاقات می‌کنند. کریمی اصلا دلش نمی‌خواهد دراین بازی، بازنده باشد.
یکشنبه ۲۱ بهمن
سپاهان اصفهان – سپیدرود (هفته هفدهم لیگ): در بازی رفت، سپاهان تا توانست در رشت به سپیدرود گل زد و حالا کریمی باید در اصفهان و مقابل تیم امیر قلعه نویی، آن شکست را جبران کند. با توجه به لیست بازیکنان دو تیم، کریمی واقعا کار سختی پیش روی خود دارد.
پنجشنبه ۲۵ بهمن
سپیدرود – ماشین سازی تبریز (هفته هجدهم لیگ): ماشین سازان تبریزی هم شرایط خوبی در این فصل نداشتند، ولی با رضا مهاجری به تیمی تبدیل شده اند که می‌توانند از حریفان شان، حداقل امتیاز را بگیرند. این بازی هم در رشت برگزار می‌شود و هواداران رشتی سپیدرود، چیزی جز پیروزی از کریمی نمی‌خواهند.
نکته جالب اینجاست که در عرض 11 روز آینده، علی کریمی باید تیمش را مقابل برانکو، علی دایی و امیر قلعه نویی به میدان بفرستد! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی