نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره حضور فرزندش در تمرینات این تیم، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، حسین تارتار فرزند مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم از حدود دو هفته قبل در تمرینات این تیم حضور دارد. او که سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می‌شود، توانسته نظر مساعد کادرفنی پارس جنوبی را جلب کند و به عنوان یک بازیکن جوان در نماینده جم حاضر شود.
مهدی تارتار درباره حضور پسرش در تمرینات پارس جم عنوان کرد: حسین هم یک جوان مثل همه جوانان دیگر است. ما از بازیکنان زیادی در هفته‌های گذشته تست گرفتیم که یکی از آن‌ها حسین تارتار بود. او گناه نکرده که نام خانوادگی‌اش تارتار است.
سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: حسین خدمت سربازی را در تیم نیروی زمینی پشت سر گذاشت و بازیکن آن تیم بود. بعد از آن دوست داشتم در تیم دیگری فوتبال بازی کند، اما از هرکس این درخواست را داشتیم، گفت که اگر فوتبالیست خوبی است چرا خودت در پارس جنوبی او را انتخاب نمی‌کنی؟ به همین خاطر از او تست گرفتیم و دیدیم که می‌تواند مفید باشد.
وی در خصوص سبک بازی حسین تارتار گفت: حسین در تست‌هایی که انجام داد، توانست آمادگی‌اش را به ما نشان بدهد. او اگر لیاقت داشته باشد، می‌تواند از اینجا پیشرفت کند. این فرصت را به او می‌دهم و اگر هم لیاقت نداشته باشد که باید دنبال شغل دیگری برود. ضمن اینکه او سهمیه زیر ۲۱ سال ماست و لیست بزرگسالان باشگاه را پر نکرده است. از طرف دیگر در لیست زیر ۲۱ ساله‌های‌مان نیز هنوز جای خالی زیادی داریم.
تارتار گفت: این همه پدر و پسر در فوتبال ایران و جهان حضور داشته‌اند و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. تأکید می‌کنم که معتقدم حسین تارتار می‌تواند فوتبالیست بزرگی شود و ما مثل همه جوانان این مملکت، این فرصت را در اختیارش می‌گذاریم تا بتواند پیشرفت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی