نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک دفاعی استقلال و تیم ملی کشورمان به خبرورزشی گفت: واقعیت این است ما آن‌طور که باید از کارلوس کی‌روش حمایت نکردیم.

چشمی: انتقاد‌ها از کی‌روش دو برابر حمایت‌ها بود
به گزارش خبرورزشی ، تیم ملی ایران در میان بهت همگان از جام ملت‌ها حذف شد. کسی باور نمی‌کرد تیمی که واقعاً شایسته قهرمانی است، این‌طور شکست بخورد. بعد از بازی با ژاپن گفت‌وگویی با روزبه چشمی داشتیم. او هم درباره عملکرد خودش در این تورنمنت حرف زد و هم درباره انتقاد‌ها از کی‌روش و تیم ملی. روزبه گلایه‌هایی هم داشت.
* بعد از بازی آقای کی‌روش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد؟
نه خداحافظی نکرد و اصلاً صحبتی در این باره نبود.
* بعضی بازیکنان حرف دیگری زدند. در کنفرانس مطبوعاتی هم گفت این پایان کار من است.
نمی‌دانم. شنیدم در کنفرانس گفته‌اند ولی در رختکن حرفی از خداحافظی نشد.
چشمی: انتقاد‌ها از کی‌روش دو برابر حمایت‌ها بود
* فاصله ایران و ژاپن سه گل بود؟
شما بازی را دیدید. فکر نمی‌کنم فاصله ما و ژاپن اینقدر زیاد باشد. ما تلاش‌مان را در زمین کردیم و واقعاً با بدشانسی و روی یک غفلت گل اول را خوردیم. بعد از آن سرتاپا حمله بودیم تا بتوانیم بازی را ببریم ولی نشد، این هم جزئی از فوتبال است. روی یک اتفاق ژاپن به پنالتی رسید و متأسفانه دیگر سخت بود که بخواهیم به بازی برگردیم.
* گل اول را به شکل عجیبی خوردیم. بازیکنان چرا هنوز توپ به بیرون نرفته ایستاده بودند؟
من در زمین بازی نبودم که بخواهم درباره این صحنه حرف بزنم ولی روی یک غفلت گل خوردیم و نتیجه بازی این‌طور شد. این چیز‌ها در فوتبال طبیعی است و گاهی پیش می‌آید.
* مردم الان همه ناامید هستند ولی شما بازیکنان همواره می‌گویید شکست پایه پیروزی است.
بچه‌ها از اول جام تلاش خود را کردند تا بتوانیم جام را به دست بیاوریم. در بازی با ژاپن هم که عقب افتادند باز هم تلاش کردند و از جان و دل مایه گذاشتند تا بتوانیم جبران کنیم. هیچ‌کس در تیم ملی ذره‌ای کم نگذاشت برای اینکه دل مردم شاد شود ولی به هر حال. چه بگویم این‌طور شد دیگر. نباید ناامید شویم. نباید فکر کنیم فوتبال تمام شده است. باید از همین حالا تلاش خود را برای ۴ سال بعد شروع کنیم. تیم‌های دیگر واقعاً برنامه‌ریزی دارند و ما هم باید خیلی خوب برنامه‌ریزی کنیم. از همین حالا باید به فکر آینده باشیم.
* کارلوس کی‌روش هم از تیم ملی رفتنی شد...
شما اگر به سبک بازی تیم ملی و همین‌طور نتایجی که ایران در ۸ سال گذشته به دست آورده نگاهی بیندازید راحت متوجه می‌شوید او چه تأثیری روی فوتبال ما داشته است. اگر آقای کی‌روش تصمیم به رفتن داشته باشد و از ایران جدا شود، تازه بعد از رفتن این مربی خواهیم دید که او ضرر می‌کند یا تیم ملی و فوتبال ایران. به نظر من قطعاً جدایی کی‌روش به ضرر فوتبال ایران است. او مربی بزرگی است که انصافاً تأثیر زیادی روی فوتبال ما داشته.
* بعد از بازی هم انتقاد‌ها از کی‌روش شروع شد.
یادم هست روزی که یکسری از همکاران شما می‌گفتند این جام زاکرونی، کوپر و لیپی را به عنوان مربیان بزرگ دارد من گفتم این نامهربانی و بی‌معرفتی است که اسمی از کی‌روش نیاوریم. خودمان یکی از این مربیان بزرگ را داریم. ببینید واقعیت این است ما آن‌طور که باید از کارلوس کی‌روش حمایت نکردیم. انتقاد‌ها دو برابر حمایت‌ها بود. موقعی که او برود تازه می‌فهمیم چه اتفاقی برای فوتبال ایران می‌افتد و کدام طرف بیشتر ضرر می‌کند. حداقل باید از کی‌روش به خاطر زحمت‌هایی که برای فوتبال ایران کشیده تشکر کنیم. او ۸ سال واقعاً برای فوتبال ایران کار کرد.
* این تورنمنت برای خود تو چطور بود؟
از روزی که برای این تورنمنت آمدیم همه تلاش کردند. شاید یکی، دو بازی بیشتر برای تیم ملی نکردم ولی هر چند دقیقه که در زمین بودم همه تلاشم را کردم تا بتوانم برای تیم ملی مثمر ثمر باشم ولی وقتی نتیجه بد باشد و آخرش تورنمنت این‌طور باشد، برای همه ما بد می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی