نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت سرخابی‌ها به خبرورزشی گفت: برانکو کار سخت‌تری برای چیدن ترکیب اصلی تیمش در پیش دارد. باید ببینیم در ادامه فصل چه می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، بعد از جذب ماریو بودیمیر به جای گادوین منشا، طرفداران پرسپولیس به دنبال این سؤال هستند که آیا شیوه کار تیم‌شان دچار تغییر و تحول می‌شود یا نه. برای پی بردن به پاسخ این سؤال، به سراغ فراز فاطمی، یکی از مهاجمان بلندقامت و پیشکسوت فوتبال ایران رفتیم. دلیل انتخاب او برای مصاحبه، حضورش در جمع سرخپوشان بود. فراز دیروز سری به تمرینات تیم سابقش زد تا با کریم باقری، برانکو و سایر اعضای این تیم دیدار و گفت‌وگویی داشته باشد.
فاطمی در این مورد گفت: «برای دیدار با دوستان قدیم به تمرینات آمدم. بازیکنان پرسپولیس از انگیزه و روحیه بسیار خوبی بهره می‌برند و شک ندارم این تیم در نیم‌فصل دوم نیز به سمت قهرمانی می‌رود. امیدوارم آن‌ها به خواسته‌شان برسند و بتوانند برای سومین فصل پیاپی، عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.»
او که سابقه بازی در تیم استقلال را هم در کارنامه اش دارد، در خصوص جذب یک مهاجم بلندقامت از سوی برانکو گفت: «بودیمیر از قد بلندی سود می‌برد و حتماً برانکو برای جذب این بازیکن، نقشه‌های زیادی چیده است. او می‌تواند باعث افزایش توان گلزنی تیم روی هوا شود و از این رو، پرسپولیس بیشتر به بازی مستقیم روی بیاورد.»
فاطمی افزود: «تا قبل از این، علی علیپور و منشا وظیفه زدن ضربات سر اول را داشتند، اما از حالا به بعد، بودیمیر است که باید این وظیفه را در پیشانی خط حمله، نشان بدهد. بازیکنان پرسپولیس در مصاحبه‌های‌شان می‌گویند این بازیکن کروات، یک گلزن ذاتی است و من فکر می‌کنم بودیمیر شبیه طارمی یا منشا نباشد و شرایط خاصی را دنبال خواهد کرد. از این به بعد، انتظارم این است که مدل تاکتیکی تیم با حضور بودیمیر و علیپور در خط حمله، تغییر کند و ارسال‌های بیشتری از سمت راست و چپ، روی دروازه حریفان شاهد باشیم، چون دلیل دیگری برای جذب این بازیکن خارجی به ذهنم نمی‌رسد.»
این مهاجم که مدتی است فوتبال را کنار گذاشته، در نهایت گفت: «همه ما بی‌صبرانه در انتظار دیدن پرسپولیس نیم‌فصل دوم هستیم، چون با وجود بازیکنانی که جذب تیم شده‌اند، برانکو کار سخت‌تری برای چیدن ترکیب اصلی تیمش در پیش دارد. باید ببینیم در ادامه فصل چه می‌شود، اما با توجه به خرید‌های باشگاه، فکر می‌کنم در این فصل نیز، پرسپولیس باشد که جام قهرمانی را از آن خود می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی