۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینتر در خانه خود با شکست در ضربات پنالتی برابر لاتزیو از کوپا ایتالیا حذف شد.

صعود لاتزیو در ضیافت پنالتی ها به گزارش خبرورزشی، اینتر در شبی که بارها دروازه اش توسط سمیر هندانوویچ نجات داده شد، در نهایت گل دقیقه 107 چیرو ایموبیله را در دقیقه 124 توسط مائورو ایکاردی پاسخ داد اما در ضربات پنالتی مغلوب حریف خود شده و با کوپا ایتالیا وداع کرد. (خلاصه این بازی را اینجا ببینید)

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و علیرغم برتری نسبی لاتریو، جریان بازی آرام شد. اولین فرصت در دقیقه 24 برای لاتزیو ایجاد شد اما شوت لوییز آلبرتو با فاصله کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت.

در دقیقه 30 و با ضدحمله سریع لاتزیو، لوییس آلبرتو صاحب فرصت شد اما ضربه آرام او در اختیار هندانوویچ قرار گرفت. 2 دقیقه بعد ایموبیله در مقابل دروازه و شش قدم صاحب بهترین بخت برای زدن گل اول شد اما هندانوویچ با عکس العملی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 33 این بار میلینکوویچ ساویچ با یک ضربه سر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز اتفاقی رخ نداد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم لوئیز آلبرتو یک بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه اینتر نیز پیش رفت اما یک بار دیگر دروازه بان نراتزوری تیمش را نجات داد.

اولین فرصت میزبان در نیمه دوم با ارسال کاندورا برای اینتر ایجاد شد اما تعلل ژائو ماریو باعث از دست رفتن موقعیت شد. در ضد حمله این لاتزیو بود که صاحب فرصت خوبی شد اما ضربه ایموبیله از فاصله ای دور به بیرون رفت.

در دقیقه 74 و روی ارسال پولیتانو، اینتر می توانست گل برتری را به ثمربرساند اما ضربه وسینو با اختلاف کمی به بیرون رفت. در لحظات پایانی سایسیدو می توانست در موقعیتی تک به تک دروازه اینتر را باز کند اما یک بار سمیر هندانوویچ با عکس العملی فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 94 لائوتارو مارتینز روی ریباند ضربه پولیتانو دروازه خالی را از دست داد تا بازی به اوقات اضافی کشیده شود. در اوایل وقت اضافه اول ضربه سر چکشی ایکاردی در اختیار استراکوشا قرار گرفت. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و نیمه نخست اضافی نیز گلی در بر نداشت.

اما در اوایل نیمه دوم وقت اضافی لاتزیو موفق شد روی همکاری تماشایی بازیکنانش و ضربه ایموبیله به گوشه دروازه به گل برسد.اما اینتر در دقیقه 124 صاحب یک ضربه پنالتی شد که ایکاردی آن را تبدیل به گل کرد و بازی به پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی مارتینز و ناینگولان از اینتر پنالتی های خود را از دست دادند و لاتزیو راهی دور بعدی شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی