۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینفرد شفر برای اولین بازی دور برگشت لیگ چند بازیکن خود را در اختیار ندارد.

به گزارش   خبرورزشی ، اولین غایب استقلال اللهیار صیادمنش است که در بازی آخر اخراج شده و از حضور در این مسابقه محروم است.
مرتضی آقاخان و طارق همام هافبک عراقی هم با توجه به آسیب‌دیدگی‌شان قطعا به بازی با پیکان نمی‌رسند. درباره علی کریمی و روح‌ا... باقری هم خبر می‌رسد که آن‌ها هم با توجه به آسیب‌دیدگی‌شان نمی‌توانند برای بازی با پیکان آماده شوند. به این ترتیب شفر قطعا ۶ بازیکن‌اش را برای هفته اول دور برگشت دراختیار نخواهد داشت.
از طرف دیگر هنوز مشخص نیست که فرشید باقری برای این بازی آماده می‌شود یا نه؟ وریا غفوری، پژمان منتظری و روزبه چشمی هم در تمرین دیروز حضور نداشتند و با توجه به غیبت طولانی و خستگی ناشی از حضور در اردوی تیم ملی احتمال دارد نتوانند استقلال را برابر پیکان همراهی کنند. اسماعیل گونکالوس هم که تازه به جمع آبی‌ها اضافه شده و هافبک خارجی که قرار است تا آخر هفته به تهران بیاید هم بعید است مقابل حریف در ترکیب استقلال و حتی در لیست ۱۸ نفره قرار بگیرند تا احتمالا تعداد غایبان تیم شفر برای هفته اول به حدود ۱۲ بازیکن برسد!
با این وجود شفر می‌تواند روی زوج دانشگر و سهرابیان در مرکز دفاع، خسرو حیدری یا محمدی‌مهر در راست و زکی‌پور یا میثم تیموری در سمت چپ حساب باز کند. امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، رضا آذری، مرتضی تبریزی و محسن کریمی هم می‌توانند دیگر گزینه‌های مرد آلمانی در غیبت احتمالی تیم ۱۲ نفره باشند.
سجاد آقایی، مهدی قائدی و دیگر جوانان هم می‌توانند گزینه‌های تعویضی شفر باشند. اما خب بدون تمام مصدومان و ملی‌پوشان و البته بازیکنان تازه اضافه شده  مانند بازی رفت دست شفر برابر پیکان بسته خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی