۰
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال کرمان در همه سال‌های اخیر بیشتر با مس مورد بحث قرار می‌گرفت و صعود به لیگ برتر به همراه تیم گل‌گهر می‌تواند نگاه‌ها را به فوتبال کرمان تغییر دهد.

به گزارش خبرورزشی، رقابت‌ها در لیگ یک هفته به هفته داغ‌تر و البته جذاب‌تر می‌شود. رقابت در لیگ یک سخت و دیدنی است به این خاطر که موفقیت تنها با کسب عنوان اولی و دوم معنا پیدا می‌کند و حضور در رتبه سوم جدول بی‌معنی است به این خاطر که تنها تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند، اما در لیگ برتر کسب عنوان سومی هم ارزشمند است و حتی بقا در جدول بازی‌های لیگ برتر برای برخی از تیم‌ها حائز اهمیت است.
صدرنشین امروز رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تیم گل‌گهر است، با مربیگری وینگو بگوویچ. اختلاف ۷ امتیازی با تیم دوم جدول حاشیه امنیت خاصی به تیم گل‌گهر داده. تیمی که تاکنون حضور در لیگ برتر را تجربه نکرده است. البته وینگو هم با جود سال‌های سال حضور در تیم‌های دسته اولی به لیگ برتر صعود نکرده است و اگر در پایان فصل لیگ برتری شود برای اولین بار به همراه گل‌گهر صعود به لیگ برتر را جشن خواهد گرفت.
جالب اینکه فقط گل‌گهر مدعی صعود نیست. سرخپوشان پاکدشت، شاهین شهرداری بوشهر، گل ریحان البرز، آلومینیوم اراک و مس کرمان دیگر تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر هستند. حضور این همه تیم مدعی، رقابت در هفته‌های پایانی را جذاب‌تر خواهد کرد.
گل‌گهر به یقین تیم شایسته‌ای برای قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر است به این خاطر که این تیم سال‌های سال است که در دسته اول بازی می‌کند و به اندازه کافی تجربه کسب کرده است. از سویی این تیم دارای مجموعه ورزشی اختصاصی است و از همه مهمتر دارای تماشاگر است و همه این عوامل کمک می‌کند باور صعود به لیگ برتر روز به روز در تیم وینگو قوی‌تر شود.
فوتبال کرمان در همه سال‌های اخیر بیشتر با مس مورد بحث قرار می‌گرفت و صعود به لیگ برتر به همراه تیم گل‌گهر می‌تواند نگاه‌ها را به فوتبال کرمان تغییر دهد. سرنوشت صعود تیم گل‌گهر به دست خودش است و اگر در هفته‌های باقی مانده با توجه به اختلاف امتیازی که ایجاد کرده دچار لغزش نشود می‌تواند به زودی صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی