نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره استقلال که سال‌ها در این باشگاه شغل مدیریتی داشته و با تمام مدیران کار کرده، می‌گوید مدیران استقلال بدون اجازه وزیر ورزش آب هم نمی‌خورند.

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ حسن زمانی همچنین گفته وزیر در کار انتخاب بازیکن و مربی و کمک‌مربی هم دخالت می‌کرد. اینکه زمانی می‌گوید کمک‌مربی، می‌تواند منظورش انتخاب فرهاد مجیدی باشد، اما به هر حال در واکنش به تمام این حرف‌ها امیرحسین فتحی گفته وزیر هیچ دخالتی نمی‌کند! به طور معمول این طور وقت‌ها خود وزارتی‌ها هم سکوت اختیار می‌کنند، اما از واکنش هواداران استقلال و البته ریپورت شدن صفحه وزیر می‌توان این‌طور برداشت کرد که آن‌ها همچنان از شخص سلطانی‌فر دلخور هستند.
در این ماجرا دو سؤال بسیار مهم و البته تکراری برای مردم پیش می‌آید. سؤال اول اینکه واقعاً چه کسی راست می‌گوید و بالاخره وزیر در امور داخلی باشگاه دخالت می‌کند یا نه؟ زمانی حتی گفته رئیس دفتر وزیر به قراب زنگ زد و گفت استعفا بده و برو که این مسئله اگر واقعیت داشته باشد، اتفاق بسیار بدی است.
سؤال دوم که می‌تواند مهم‌تر هم باشد، این است که امثال زمانی و ملکی و... چرا تا وقتی در استقلال بودند، از این حرف‌ها نمی‌زدند؟ آیا آن موقع وزیر دخالت نمی‌کرد و فقط حالا دارد دخالت می‌کند؟ آن موقع وزیر (به زعم استقلالی‌ها) تبعیض قائل نمی‌شد؟ اینکه ما تا وقتی حکم و پست داریم، سکوت کنیم و به محض رفتن از جایی افشاگری کنیم، خیلی قشنگ نیست و مشکلی را هم حل نمی‌کند. یک مدیر تا وقتی که مسئولیت دارد، باید مشکلات را حل کند و البته صادقانه همه چیز را به مردم بگوید. به هر حال اگر ما ادعا می‌کنیم که استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردمی هستند (که هستند) باید به خاطر همان مردم هم که شده یک جا‌هایی خطر کنیم و حقایق را بگوییم هر چند گفتن این حقایق سبب شود چند صباحی زودتر صندلی خود را ترک کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی