۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو نماینده مازندران در مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله دوم صعود کردند وتکلیف دو تیم دیگر نیز به بازی سوم کشیده شد.

به گزارش خبرورزشی ، دومین دیدار مرحله حذفی مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور جمعه شب در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و درمهترین این رقابت‌ها، تیم مدعی میلاد نور رامسر در دیداری بیرون از خانه دست به کار بزرگی زد و با شکست قاطع ۳بر صفر میزبان خود تیم مقاومت تهران به عنوان نخستین تیم راهی مرحله دوم این مسابقات شد.

نماینده مازندران در این دیدار در ۳ ست متوالی و با امیتاز‌های ۲۵ بر۱۹، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ از سد حریف سرسخت خود گذشت و با توجه به پیروزی بازی نخست در رامسر، جشن صعود به مرحله بالاتر برپا کرد.

تیم شهروند نکا دیگر نماینده مازندران هم در این رقابت‌ها عصر جمعه در خانه با نتیجه ۳ بر صفر تیم شهرداری کرج را با امتیاز‌های ۲۵ بر۲۰، ۲۵بر ۱۶ و ۲۵ بر۲۳ شکست داد و به عنوان دومین نماینده این استان صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور را جشن گرفت.

تیم شهروند نکاء در بازی نخست در کرج موفق به شکست میزبان خود تیم شهرداری شده بود و با احتساب پیروزی در بازی نخست در مجموع ۲ بر صفر میهمان خود را شکست داد و با حذف این تیم به مرحله بعدی صعود کرد.

همچنین در دیگر دیدار‌های این مرحله، تیم‌های شهدای رامسر و توپکا بابلسر دو نماینده مازندران که دربازی نخست برابر حریفان صاحب پیروزی شده بودند، در باز دوم با وجود میزبانی از حریفان خود نتوانستند صاحب برتری شوند تا جدال آن‌ها برای صعود به بازی سرنوشت‌ساز سوم در بیرون از خانه کشیده شود.

تیم توپکا بابلسر در سالن ورزشی سرداران نوبخت این شهر با نتیجه دور از انتظار ۳برصفر مغلوب میهمان خود تیم ملوان نداجا شد و تیم شهدای رامسر هم در خانه با همین نتیجه برابر تیم ژلانو آق‌قلا تن به شکست داد.

بازی سوم و تعیین‌کننده تیم‌های شهدای رامسر با ژلانو آق قلا و توپکا بابلسر با ملوان نداجا برای صعود دو تیم به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور هفته آینده برگزار می‌شود.

در پایان مسابقات امسال والیبال لیگ دسته یک مردان باشگاه‌های کشور دو تیم جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

تیم کاله آمل نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی