نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی دوست دارم با یکی از مسئولان رده‌بالای ورزشی تلویزیون مصاحبه کنم و از ایشان بپرسم ملاک انتخاب کارشناس برای برنامه‌های ورزشی تلویزیون چیست؟ چه کسانی کارشناسان را انتخاب می‌کنند و متر این انتخاب ها چیست؟

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ چطور می‌شود آدمی که دو کلمه حرف فنی بلد نیست، سنگین‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های لیگ را نقد فنی می‌کند و کک کسی هم نمی‌گزد؟ چه کسی و با چه کارنامه‌ای باید امثال برانکو، شفر و کی‌روش را نقد کند؟ طرف در لیگ ۲ هم تیم ندارد و بزرگترین افتخار زندگی ورزشی‌اش هشتم کردن یک تیم با امکانات صنعتی است، اما از تاکتیک‌های گواردیولا و کلوپ ایراد می‌گیرد. آن یکی هر تیمی که داشته را به پایین جدول فرستاده، اما حالا منتقد تاکتیک‌های کی‌روش و برانکو و دیگران است. حالا کاش همین کارشناسان بی‌کارنامه لااقل خوب صحبت می‌کردند تا فوتبالدوستان ۴ نکته آموزشی یاد بگیرند. مسئله اینجاست که منِ مخاطب که لگد به هیچ جای گربه نزده‌ام و عکس با لباس ورزشی هم مطلقاً ندارم وقتی حرف‌های بعضی از کارشناسان ورزشی برنامه‌های سیما را می‌شنوم احساس می‌کنم اگر از طرف بیشتر ندانم، کمتر هم نمی‌دانم!
در مورد بعضی از مجریان تلویزیون که زیاد نوشته‌ایم و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد هیچ گوش شنوایی وجود نداشت. راستش خیلی هم امیدوار نیستیم زور تصمیم‌گیرندگان ورزش تلویزیون بیشتر از بعضی از مجریان باشد. نظر مردم هم که طبعاً برای دوستان خیلی مهم نیست، چون خودشان درست مثل مردم می‌دانند کدام مجری و گزارشگر روی اعصاب ملت بارفیکس می‌رود. برای آن‌ها البته این‌جور چیز‌ها مهم نیست، مهم آن است که طرف حتماً در تلویزیون باشد و بارفیکسش را برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی