۰
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیات ورزش کارگران فارس گفت: استان فارس میزبان برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشوری آمادگی جسمانی آقایان است.

به گزارش خبرورزشی، امید جوان‌دل اظهار داشت: در هفته گذشته، ۳ اعزام پرافتخار به مسابقات کشوری داشته و مقام سوم فوتبال دستی بانوان و قهرمانی آقایان در همین رشته را از آن خود ساختیم. به علاوه نایب‌قهرمانی در ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را به کارنامه درخشان سال ۹۷ هیات کارگران استان افزوده‌ایم.

وی افزود: با حمایت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد درخشش هیات ورزش‌های کارگری فارس در رشته‌های مختلف ورزشی بوده و از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۲۵ اعزام به کشور در رشته‌های مختلف داشتیم که مدال‌های تیمی و انفرادی متعددی کسب کرده‌اند.

رئیس این هیات ورزشی بیان کرد: چهارمین دوره مسابقات هنر‌های فردی و زورخانه‌ای کارگران کشور به میزبانی استان خراسان‌جنوبی برگزار شد و در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم استان خراسان‌جنوبی به مقام قهرمانی و تیم‌های استان فارس و اصفهان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

جوان‌دل ادامه داد: ۲ سال است که انجمن فوتبال روی میز برای بانوان و آقایان در فارس مشغول به فعالیت شده که در ۲ ماه اخیر برای اعزام به مسابقات با حضور مربیان برجسته تمرین‌های خوبی برای بازیکنان ترتیب داده است.

وی با تاکید بر جایگاه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای اظهار کرد: این ورزش همواره در فرهنگ ما دارای جایگاه اصیل و محترمی بوده و انجمن این ورزش اصیل در هیات ورزش کارگران فارس نیز بسیار فعال است و سال گذشته تیم فارس قهرمان کشور شد و امسال نیز در مسابقاتی که در خراسان‌جنوبی برگزار شد، مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد.

وی از یک رویداد جدید ورزشی برای هیات ورزش کارگران استان خبر داد و گفت: از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه جاری، فارس میزبان برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشوری آمادگی جسمانی آقایان است که با همکاری بخش‌داری زرقان در این بخش برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی