۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم می‌توانیم امیدوار باشیم که موفقیت‌های بیشتری در هر سه جام کسب کنیم.

به گزارش خبرورزشی، ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس و دستیار وفادار برانکو که در تمام این سال‌ها کنارش بوده، در نیم‌فصل اول با وجود اینکه تیم مجبور به استفاده از دو دروازه‌بان شد، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و تأثیر بزرگی بر رقم خوردن تنها ۶ گل خورده داشت.

در آستانه دیدار مقابل پدیده مشهد، پانادیچ به ما گفت: «من معتقدم همه رقیبان تیم ما قابل احترام هستند و با تمام وجود برای کسب پیروزی به مصاف پرسپولیس می‌آیند. هرگز تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم به خصوص تیمی مثل پدیده مشهد که همراه پرسپولیس جزو مدعیان قهرمانی است و در نیم‌فصل اول، به اندازه ما امتیاز جمع کرده بود.»

او اضافه کرد: «امیدوارم بتوانیم کنار هم یک برد دیگر به دست بیاوریم. این پیروزی‌ها برای رسیدن به قهرمانی که هدف تک‌تک ماست، تأثیرگذار خواهد بود. پرسپولیس تیم بزرگی است و مثل تیم‌های مهم جهان باید هر سال به دنبال جام باشد. این یک تقدیر است که هواداران برای باشگاه در نظر می‌گیرند. به همین خاطر، ما وظیفه داریم بازیکنان را همیشه آماده نگه داریم تا آن‌ها به فکر موفقیت و قهرمانی باشند.»

پانادیچ درخصوص شرایط دو دروازه‌بان این تیم افزود: «بوژیدار رادوشوویچ هفته قبل به میدان رفت و آمادگی اش را نشان داد. او مقابل سپیدرود، عملکرد بسیار خوبی داشت و دروازه‌مان در آن دیدار سخت، بسته ماند تا بتوانیم برای گلزنی و صعود، کار را دنبال کنیم. از سوی دیگر، علیرضا بیرانوند هم به جمع‌مان اضافه شده و او همیشه در آمادگی کامل قرار دارد. با وجود این دو گلر آماده، می‌توانیم نسبت به آینده امیدوار باشیم. البته خط دفاع و همه خطوط تیم کمک می‌کنند تا بهترین نتایج را بگیریم.»

مربی دروازه‌بان‌های تراکتورسازی در نهایت گفت: پرسپولیس کار سختی در نیم‌فصل دوم دارد، اما بازیکنانی که به تازگی به جمع‌مان اضافه شده‌اند، می‌توانند ما را کمک کنند تا نتایج بهتری بگیریم. ما همیشه امیدواریم در آینده بتوانیم جام‌های بیشتری به دست بیاوریم و قطعاً در همین فصل نیز، چنین هدفی را دنبال خواهیم کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی