نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی پیشین منشا گفت: تیم‌های مقابل پرسپولیس و استقلال معمولاً با رویکرد تدافعی حاضر می‌شوند و این مسئله کار را برای گلزنی مهاجمی مانند منشا دشوار خواهد ساخت.

به گزارش خبرورزشی، گادوین منشا که نقش تاثیرگذاری در بازیهای نیم فصل اول نداشت پس از کنار گذاشته شدن از تیم پرسپولیس با قراردادی ۱.۵ ساله به استقلال پیوست! حمید مطهری مربی فعلی تیم نساجی و مربی سابق تیم پیکان که سابقه کار با منشا در تیم پیکان را دارد به بهانه حضور منشا در تیم استقلال، طرف گفت‌وگوی ما قرار گرفت.

در مورد منشا قبلاً گفته بودید او در پرسپولیس موفق نمی‌شود، اما در لیگ قهرمانان موفق بود.
با توجه به خصوصیاتی که از این بازیکن سراغ داشتم در مورد منشا گفتم او نمی‌تواند در کار گلزنی چندان موفق باشد، چون مهاجم گلزنی نیست. او در لیگ برتر و در نیم‌فصل فقط یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند در حالی که در لیگ قهرمانان موفق عمل کرد و به تیم قدرتمندی مانند الدحیل گل زد، چون تیم‌هایی مانند الدحیل، اصطلاحاً بالا بازی می‌کنند؛ نکته‌ای که فضای خوبی را برای مهاجمی مانند منشا به وجود آورد.

در استقلال موفق می‌شود؟
تیم‌های مقابل پرسپولیس و استقلال معمولاً با رویکرد تدافعی حاضر می‌شوند و این مسئله کار را برای گلزنی مهاجمی مانند منشا که نیاز به فضا دارد دشوار خواهد ساخت، اما با این وجود از آنجا که منشا خصوصیات فنی مثبت دیگری هم دارد ممکن است در کار‌های تاکتیکی برای استقلال مفید واقع شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی