نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیات مدیره استقلال می‌گوید: ما برای کاهش مشکلات استقلال آمده ایم از هواداران می‌خواهم به ما اعتماد کنند و برای اداره استقلال به ما کمک کنند.

به گزارش خبرورزشی، کامران منزوی به عنوان یکی از اعضای کمیته اقتصادی هیئت‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. چهره‌ای قدیمی در استقلال که سابقه مدیریت فعالیت‌های اقتصادی در خارج از محیط ورزش را هم داشته است. در رابطه با شرایط استقلال و سمت جدیدش با او گپ کوتاهی زدیم.

 در مورد پست جدیدتان توضیح می‌دهید؟
وقتی آقای وزیر، هیئت‌مدیره جدید را منصوب کرد، یکی تأکید داشت باید مشکلات مالی استقلال کاهش پیدا کند، روی همین اصل پیگیر راهکار‌ها هستیم تا این دغدغه‌ها کمتر شود. استقلال باید تا حدودی روی پاهایش بایستد.

 راهکار‌های مدنظرتان برای کاهش این مشکلات چیست؟
این روز‌ها هرگاه صحبت از درآمدزایی باشگاه‌ها می‌شود همه نگاه‌ها معطوف به حق پخش تلویزیونی می‌شود، ولی باید ببینیم غیر از این مورد چه راهکار‌های دیگری برای درآمدزایی می‌توانیم تدوین کرده و آن‌ها را اجرایی کنیم. از سوی دیگر، بحث هزینه‌های باشگاه هم مهم است. حالا که تازه آمده‌ایم، ولی باید قرارداد‌ها را مطالعه کنیم. لیست هزینه‌ها و درآمد‌ها را ببینیم و... تا اشراف بیشتری پیدا کنیم. باید جلوی کار‌های غیراقتصادی و ضررده گرفته شود. باید ساختار باشگاه دقیقاً درست شود و براساس اصولی منطقی جلو برود. اینکه می‌گویم ساختار، منظورم کاملاً متفاوت از چیزی است که از آن به عنوان چارت سازمانی یاد می‌شود.

 این کار‌ها به صورت شفاف بیان می‌شود؟
بله، همه چیز شفاف است و باید شفاف هم ارائه شود. تا جایی که قوانین اجازه بدهد همه موارد را شفاف بیان می‌کنیم تا همه در جریان شرایط و مشکلات باشگاه قرار بگیرند. البته این مسئله زمان می‌برد. هواداران به ما اعتماد کنند و مطمئن باشند آمده‌ایم تا مشکلات استقلال را کاهش دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی