نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر می رسد اقدام هایی که به ضرر پرسپولیس تمام می شود ، دیگر به مستطیل زمین محدود نیست و به یک رویه بدل شده است.

به گزارش خبرورزشی، ایرج عرب در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این روز‌ها شاهد هستیم که شرایط بغرنجی برای پرسپولیس و به عبارت درست‌تر برای فوتبال و لیگ ایران رقم خورده است. وقتی رقابت‌ها هرچند سهوی، برپایه عدالت، مساوات و شرایط برابر نباشد شاید در کوتاه مدت تیم‌های خاصی نفع ببرند که اتفاقا برای گمراه کردن افکار عمومی اعتراض‌هایی هم می‌کنند، ولی در نهایت فوتبال، لیگ کشور ودر نتیجه همه باشگاه‌ها متضرر خواهند شد و آن زمان بازگشت به مسیر درست به آسانی میسر نخواهد بود. این مساله را از آن جهت مطرح می‌کنیم تا به آن‌ها که امروز از بروز مشکلات برای پرسپولیس خوشحال هستند بگوییم؛ شاید در کوتاه مدت به پرسپولیس لطمه وارد شود، ولی در بلند مدت همه متضرر خواهند شد و فوتبال لطمه‌های جبران ناپذیر خواهد دید.
وی ادامه داد: ما معترض هستیم. به شدت هم معترض هستیم. به همین شدت مسایل را پیگیری خواهیم کرد، ولی اعتراض ما جنس متفاوتی با اعتراض بعضی دیگر دارد. ما دنبال هیچ امتیاز ویژه‌ای برای خودمان نیستیم. ما دنبال این نیستیم که جوسازی کنیم تا برای رقیبان مشکل تراشی شود. پرسپولیس اصلا نیازی به این قبیل اقدامات ندارد. ما خواهان عدالت و ایجاد شرایط برابر برای رقابت هستیم. این را هم فقط برای خودمان نمی‌خواهیم برای همه می‌خواهیم. این حق طبیعی همه تیم‌ها است و هیچ عقل سلیمی غیر از این را نمی‌گوید. البته جای تاسف دارد که ما باید برای چنین بدیهیاتی بجنگیم و انتظار داریم، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هر چه سریعتر در این مسایل ورود کنند و نتیجه آن را محسوس شاهد باشیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در شرایط عادی هم فشار خیلی زیادی روی این بچه‌ها قرار دارد. این رویه که هر هفته دربازی‌های ما وجود دارد به ما لطمه بیشتری می‌زند. در بازی با پدیده که وضعیت آن طور بود. این هفته دربازی با فولاد هم همه چیز عیان شد. تمام افراد در جلسات حاضر بودند. صحبتی از لغو بازی نبود بعد خیلی ناگهانی آن وضعیت برای پرسپولیس به وجود می‌آید.
عرب تصریح کرد: سیستم عصبی مربی و بازیکن ما را بر هم ریختند به شکلی که دروازه بان ما آن قدر عصبی می‌شود و وضعیت سایر بچه‌ها هم فرق زیادی با او نمی‌کرد. تیم ما بدون آن که از نظر ذهنی و بدنی آماده و گرم شده باشد وارد بازی شد، ولی با این وجود، باز هم می‌توانستیم نتیجه بگیریم، ولی با مسایل داوری روبرو شدیم.
اکثر کارشناسان گفتند که اعلام پنالتی اشتباه بود. همچنین دیدیم که بازیکنان حریف مانع شدند داور از جیب خودش کارت بیرون بیاورد و وقتی تیم ما در حال حمله بود قبل از پایان وقت قانونی بازی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد. این موارد در کنار هم معنا و مفهوم خوبی ندارند و همراه با هواداران پرسپولیس منتظر پاسخ و اقدام در خور فوتبال ایران هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی