۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در برنامه 90 از پیشنهاد جالب خود به هیات فوتبال اهواز قبل از بازی با پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرورزشی، در میان هیاهوی دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس که روز یکشنبه گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، اتفاقاتی رخ داد که از اخبار رسمی رسانه‌ها جا ماند. یکی از آن اتفاقات، پیشنهاد سعید فتاحی به هیات فوتبال اهواز بود که در نوع خود جالب به نظر می‌رسید.
فتاحی در گفت و گوی تلفنی با برنامه ۹۰، از پیشنهاد خود پرده برداشت و گفت: «ما نامه زدیم به خوزستان و در آن متذکر شدیم پرسپولیس درگیر مسابقات زیادی است و امکان لغو بازی را نداریم، اما اگر در اهواز نمی‌توانند بازی را برگزار کنند، استادیوم دیگری در استان خوزستان معرفی کنند تا فولاد در شهر دیگری مقابل پرسپولیس به میدان برود. اتفاقا این موضوع را قانون هم پیش بینی کرده و هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد. به هر حال سازمان لیگ برگزار کننده بازی هاست، ولی نظم و امنیت برعهده نهاد‌های دیگر مثل شورای تامین هر استان است. آن‌ها گفتند که این پینشهاد شدنی نیست و قرار بر این شد که بازی همان روز ۲۱ بهمن برگزار شود.»
جزئیات دیگری که فتاحی در موردش صحبت کرد نیز در نوع خود جالب بود: «شورای تامین ساعت ۲۱ روز شنبه گفت بهتر است بازی را روز ۲۲ بهمن و بعد از راهپیمایی برگزار کنیم. ما هم این موضوع را به آقای عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس انتقال دادیم، چون حق پرسپولیس بود که با این پیشنهاد موافقت یا مخالفت کند، ولی سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد امکان ندارد در روز دیگری بازی کنند. ما هم موضوع را پیگیری کردیم و ساعت ۱۲ و نیم شب در تماس با استاندار خوزستان به این نتیجه رسیدیم که بازی همان روز یکشنبه انجام شود.»  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی