۰
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال امید ایران بدون برگزاری بازی دوستانه، فردا (سه شنبه) به اردوی چهار روزه خود پایان خواهد داد.

به گزارش خبرورزشی، تیم امید ایران در حالی باید با هدایت زلاتکو کرانچار برای رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده شود که فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا طلسم ۴۴ ساله صعود نکردن به این مسابقات شکسته شود.
نخستین اردوی شاگردان مرد کروات از ۲۰ بهمن در پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد که از ۲۶ بازیکن دعوت شده تنها ۱۱ - ۱۲ بازیکن حاضر بودند و امروز (دوشنبه) نیز تعداد بازیکنان با حضور مهدى قائدى، وحید نامدارى، حسین ساکى، رضا جبیره و حمید طاهرخانى به ۱۶ رسید، اما همچنان ۱۰ بازیکن غایب بودند تا این موضوع سبب شود تا دیدار دوستانه تیم امید به دلیل کمبود بازیکن لغو شود.
شاگردان مرد کروات قرار بود با هماهنگی حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید یک بازی دوستانه انجام دهند، اما با توجه به اینکه تعداد بازیکنان در اردو کم بود و همچنین همکاری نکردن باشگاه ها، دیدار دوستانه لغو شد تا طبق اعلام فدراسیون فوتبال، آخرین تمرین تیم امید در اردوى بهمن ماه روز سه شنبه ساعت ١٥ در مرکز ملى فوتبال ایران برگزار شود.
اردوی بعدی تیم امید از یک اسفند آغاز می‌شود و پنج اسفند به پایان می‌رسد که با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر در همان تاریخ احتمال دارد تا زمان اردوی شاگردان کرانچاز تغییر کند.
گفتنی است، امیدهای ایران ماه گذشته در تورنمنت قطر به قهرمانی رسیدند و باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی