نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اجازه همایون غنی‌زاده، دست به یک شبیه‌سازی زدیم و از عنوان فیلم او برای تیتر اول روزنامه امروز بهره بردیم.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛ اول) بی‌نظم‌ترین بازی لیگ در هیاهوی شایعه‌های عجیب برگزار شد تا یک بار دیگر ناهماهنگی موجود میان سازمان لیگ و نهاد‌هایی که در برگزاری لیگ برتر دخیل هستند، نمایان شود. قصد دفاع از سازمان لیگ را نداریم و وکیل‌مدافع فتاحی و همکارانش نیستیم، اما مرور آنچه در بازی فولاد و پرسپولیس اتفاق افتاد، یک‌بار دیگر ثابت کرد برگزاری یک بازی حساس هیچ ترسی ندارد و بهتر است صفر تا صد لیگ را به سازمان لیگ بسپاریم و از ترس مرگ، خودکشی نکنیم. باید قبول کرد ۹۰ درصد حواشی و مشکلاتی که در بازی اهواز رقم خورد، به خاطر دخالت عوامل بیرونی بود و اگر از اول اجازه می‌دادند سازمان لیگ کار خودش را می‌کرد، همین میزان حساسیت هم به وجود نمی‌آمد.
دوم) پرسپولیس باخت... این اتفاق به خودی خود اصلاً عجیب نیست. فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست هیچ تیمی تا ابد بدون باخت بماند. عجیب، این وسط نحوه برخورد پرسپولیسی‌ها با شکست اول‌شان در لیگ هجدهم است. این درست که بی‌نظمی‌های بازی اهواز و ناهماهنگی‌های عجیب و غریبی که باعث شد بازی با ۱۵ دقیقه تأخیر سوت بخورد و تمرکز سرخپوشان با حبس در اتوبوس و قطع برق ورزشگاه به هم بریزد، در شکست پرسپولیس نقش داشت، اما مگر با یک شکست، آن هم در این مقطع از سال پرسپولیس جام و افتخاری را از دست می‌دهد که شاگردان برانکو این‌گونه از کوره در رفته‌اند؟ به قول برانکو، پرسپولیس باید بالاخره یک روز می‌باخت. پرسپولیس نباید از شکست، کوه بسازد و این‌گونه دچار تنش شود. لیگ همچنان ادامه دارد.
سوم) مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر دیشب با یک شوک آغاز شد. همایون غنی‌زاده، کارگردان «مسخره‌باز» که فیلمش برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول شده بود، به سبک مارلون براندو از قبول جایزه سر باز زد. براندوی فقید، یک سرخپوست را برای اعتراض به روی سن اسکار فرستاده بود و غنی‌زاده، یک مهاجر افغان را مأمور این شبیه‌سازی کرد. ما هم با اجازه غنی‌زاده، دست به یک شبیه‌سازی زدیم و از عنوان فیلم او برای تیتر اول روزنامه امروز بهره بردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی