نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ترافیک بازیکن در نوک خط حمله کار چینش تیم برای شفر و دستیارانش را سخت کرده است.

سوت زدن شفر
به گزارش خبرورزشی، استقلال با اینکه در نوک خط حمله اللهیار صیادمنش، روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی را در اختیار داشت در تعطیلات زمستانی دو مهاجم جدید به ترکیب اضافه کرد؛ منشا و گونسالوس. منشا در پرسپولیس بازی می‌کرده و در اولین بازی با پیکان هم نشان داد که بسیار با انگیزه است و می‌خواهد به برانکو ثابت کند تصمیمی که درباره او گرفته اشتباه است. گونسالوس هم با گلی که در بازی با پیکان زد نشان داد اگر چه ناآماده است، اما در هر شرایطی تنها به گل زدن فکر می‌کند.
این ترافیک آن هم در نوک خط حمله کار چینش تیم برای شفر و دستیارانش را سخت خواهد کرد، اما این یک دردسر شیرین برای مرد آلمانی است به این خاطر که به او اجازه پیاده کردن هر ایده‌ای را می‌دهد. از سویی استقلال می‌تواند از این مهره‌ها در خط هافبک استفاده کند و این استقلال را تهاجمی‌تر می‌کند. این همان اتفاقی است که در تیم ملی رخ داد و کی‌روش سردار آزمون را در نوک خط حمله به میدان می‌فرستاد و از دیگر مهره‌های تهاجمی، چون مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و... پشت سردار استفاده می‌کرد.
استقلال در دور رفت بازی‌ها در فاز دفاع خوب بود، اما در فاز حمله ایرادات محسوسی داشت که این نقص‌ها در حال کمرنگ شدن است. استقلال پیش از بازی با پیکان هم پیروزی پرگل به دست آورده بود و حالا با حضور این مهره‌های تهاجمی برای ادامه این روند مشکلی نخواهد داشت. از خوشبختی استقلال محسن کریمی و داریوش شجاعیان هم به شرایط ایده‌آل گذشته برگشته‌اند و شفر در خط هافبک هم می‌تواند تیمش را تهاجمی ارنج کند. البته همان‌طور که اشاره شد ترافیک در خط حمله و حتی دیگر خطوط برای سرمربی دردسر شیرینی است به این خاطر که به مربی اجازه می‌دهد تیم را به شرط دلخواه ارنج کند و هر‌گاه احساس کرد ترکیب و شیوه بازی تیم را تغییر دهد. استقلال با این ترکیب باز هم می‌تواند ارائه‌گر بازی تهاجمی باشد و خوب نتیجه بگیرد. این می‌تواند به زیبایی بازی با تراکتورسازی منجر شود. به این خاطر که تراکتورسازی هم در بازی با استقلال در پی ارائه بازی تهاجمی و کسب سه امتیاز خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی