نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برانکو تلاش می‌کند با تاکتیک‌های قدیمی و اظهار نظر در مورد تیم‌های دیگر فشار را از روی تیم خودش بردارد.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال خوزستان به صحبت در مورد دو تیم استقلال و سپاهان پرداخت و اینکه این دو تیم از اشتباهات داوری در هفته گذشته سود برده اند.
سعید الهویی یکی از مربیان سپاهان در این رابطه می‌گوید: هنوز خیلی از اظهارات برانکو ایوانکوویچ در مورد تیم ملی و ایجاد حاشیه برای تیم ملی کشورمان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا نگذشته‌ و متاسفانه دیدیم ایشان چه حواشی برای تیم ملی ایران ایجاد کردند که قلب میلیون‌ها ایرانی جریحه دار شد، ولی ایشان باز هم تلاش می‌کند با تاکتیک‌های قدیمی و اظهار نظر در مورد تیم‌های دیگر فشار را از روی تیم خودش بردارد و به تیم‌های دیگر انتقال دهد که این رفتار نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی که البته نخ نما شده است.
ظاهرا برانکو در فوتبال ایران مصونیت دارد
وی افزود: همین چند ماه پیش، ایشان بعد از بازی برابر ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی از داوری برای تیم سپاهان صحبت کرد، که مطابق معمول هیچ واکنشی از کمیته اخلاق، داوری، و انضباطی مشاهده نشد و این بار هم ایشان به خودشان اجازه دادند که در مورد یک تیم دیگر و اتفاقات در مورد یک تیم دیگر که هیچ ارتباطی به ایشان ندارد، صحبت کنند. ظاهرا ایشان در فوتبال ایران مصونیت قضایی دارد و هیچ مرجعی قصد رسیدگی به تخلفات مکرر ایشان را ندارد.
سپاهان در همین سه بازی آخر ۶ امتیاز از دست داده
مربی سپاهان تصریح کرد: در آخر ایشان را ارجاع می‌دهیم به نظرات کارشناسان در همین سه هفته در برنامه نود که حاصلش یک پنالتی اشتباه برای حریفان سپاهان (پرسپولیس) و دو پنالتی اشتباه برای سپاهان برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان. در همین سه بازی سپاهان شش امتیاز از دست داد. ۶ امتیاز به جدول اضافه کنید تا ببینید کدام تیم بیشترین ضرر را از داوری کرده است. اگر بخواهیم اشتباهات داوری را حذف کنیم و داوری‌های بدون اشتباه ببینیم، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سپیدرود باید صعود می‌کرد و این تیم با پدیده بازی می‌کرد نه پرسپولیس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی