نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی کلمبیا رسمی شد و او تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، کی‌روش بر خلاف خیلی از اهالی فوتبال که با جدا شدن از تیم قبلی‌شان همه چیز را فراموش می‌کنند و فقط به تیم جدید اهمیت می‌دهند، هنوز دلش با فوتبال ایران و شاگردان قبلی‌اش است. اما برخی شاگردانش خیلی زود او را فراموش کردند. برای پی بردن به این ماجرا کافی است نگاهی به پیج اینستاگرامی کی‌روش بیندازید. در بخش فالووینگ کی‌روش خبری از نام خامس رودریگز، فالکائو و یا داوید اوسپینا نیست و نام‌هایی، چون سیدجلال حسینی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد، علیرضا بیرانوند و... به چشم می‌خورد و تنها نماینده کلمبیا در پیج کی‌روش، صفحه رسمی فدراسیون فوتبال آن کشور است. کی‌روش به جز شاگردانش و دوستانش در ایران کسی را فالو نکرده و در طرف مقابل تعدادی از بازیکنان تیم ملی همچنان او را در فضای مجازی دنبال می‌کنند. علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، اشکان دژاگه، مرتضی پورعلی‌گنجی و مسعود شجاعی بازیکنان فالو شده از طرف کی‌روش هستند که او را همچنان دنبال می‌کنند، اما سیدجلال حسینی، سردار آزمون، سامان قدوس و رضا قوچان‌نژاد ۴ بازیکنی هستند که با وجود فالو شدن توسط کی‌روش او را در فضای مجازی دنبال نمی‌کنند.
سیدجلال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ دعوت نشده بود حتی پست تشکر کی‌روش از خودش را هم لایک نکرده و رضا گوچی هم سرمربی سابق تیم را آنفالو کرده است. شاید ناراحتی سیدجلال و رضا گوچی طبیعی باشد، اما سردار آزمون و سامان قدوس که مورد حمایت کی‌روش بودند، خیلی زود سرمربی سابق تیم ملی و زحماتش را فراموش کردند و دیگر حتی در فضای مجازی هم کی‌روش را دنبال نمی‌کنند.
کی‌روش همچنان به یاد شاگردانش در ایران است و این بازیکنانی که نام بردیم را دنبال می‌کند تا مشخص شود چقدر به آن‌ها علاقه دارد و حتی آنفالو کردن بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و رضا قوچان‌نژاد هم باعث نشده آن‌ها را فراموش کند و از لیست آدم‌های مورد علاقه‌اش خارج کند. سیدجلال، سردار، گوچی و قدوس، کی‌روش را فراموش کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی